Marsmammor 2!!!
Norahs mamma: Vad jag har förstått så kan majsvälling ge hård & gasig mage. Jag gav alicia risvälling istället som var mkt bättre för hennes del iaf.
Norahs mamma: Vad jag har förstått så kan majsvälling ge hård & gasig mage. Jag gav alicia risvälling istället som var mkt bättre för hennes del iaf.
Norahs mamma: aha ok
Nu är det klart med höjningen av barnbidraget
Riksdagen har beslutat att höja till 1050 :- från oktober månad. Så det kommer betalas ut retroaktivt den 20/12
HaJoMi: Nää är ni sjuka nu igen era stackare. Skickar massor av krya på er kramar från oss
saraseal: För oss som har 1 barn blir den 1050 kr / månad istället för 950 kr. Pengarna kommer att betalas ut retroaktivt. Vilket betyder att 20 december får vi 200 kr extra + 1050 kr
Lm 05: Är ni med i Nalle puh klubben ? Gick med där nu i sommar & den är toppen. Vi har fått super fina böcker, väska (som jag använder som skötväska) gosedjur, golvpussel, mätsticka mm mm.
En klubb för alla nalle puh fans
Saraseal: Ja det är vanligt med mardrömmar i denna ålder + separations ångest från mamman. Alicia är inne i den perioden nu
Så fort jag lämnar rummet så börjar hon gråta & ropar mamma, eller sträcker ut armarna efter mig. Men det går ju över som tur är.
Hon kan oxå vakna om nätterna & böka om kring i sängen & gråta en skvätt men somna om igen lika fort
Saraseal: Det är en övergående period
Fick nycklarna till radhuset ikväll
& det kliar väldigt i fingrarna nu vill jag lova
Ska dit i morgon & putsa lite fönster & sätta upp lite gardinstänger & gardiner så är det gjort. Hinner vi så kör vi nog över lite kartonger.
Dock såg vi nu att tapeten i hallen såg bedrövlig ut.
Var massor massor av skruvhål som var uttänjda & förstörda. Så det måste vi åtgärda. Vägrar ha det som det ser ut nu. Tyvärr så såg man ju inte detta när de hade en massa grejer på väggarna tidigare. Men men...
Är tok kär i mitt nya kök med
De är sååå mysigt & ombonat. Är svart/vitt kakel i köket & med den blåa tapeten blir det ursnyggt
Lm 05: Hur går det för er med packning inför flytten
?
Terra: grattis
Sussie75: Ja herregud
Man känner sig som ett litet barn på julafton
Absolut det ska jag göra
Viffy: Vi ska oxå köpa en babypulka till alicia
Ska bli kul & se vad hon tycker om att åka i den sedan
Lm 05: Tack detsamma
Nu ska vi åka ut till ikea & trängas med allt folk
Antar att det är jätte mkt folk där
Här har vi varit uppe & lekt sedan 05.30 *snark