Marsmammor 2!!!
Pyret 85: Ja jätte gärna
Pyret 85: Ja jätte gärna
Norahs mamma: Tycker detsamma
pyret85: Tack så mkt för receptet
Fläderblom: Aha, då lär jag ju prova de
Tack för tipset
Ålder.. Vad är de
? Jag fyller inte år längre, jag har stannat av & kommer från & med nu alltid att vara 26
Oj. Här vill dom att man ska ställa sig i kö så fort som möjligt. Så vi ställde Alicia i kö när hon var ca 2 veckor gammal
Har dock sökt både dagis & dagmamma. Är lite splittrad där vad som är bäst. Är ju fördelar & nackdelar med båda. Jag har själv bara gått hos dagmamma medans sambon enbart varit på dagis.
Men det blir nog bra till slut hoppas jag
*Morrar* Gud vad irriterad jag är nu. I veckan ringde en tjej & sa att hon & killen sin hade fått erbjudande om våran lägenhet & ville komma & titta på den idag 10.30. Visst sa jag det är helt ok.
Tro ni dom kommit ännu
Har försökt att nå henne på de mobil nr hon ringde ifrån, för att kolla om dom ska komma eller inte. Men utan resultat.
Alltså visst kan man få förhinder eller att ngt oväntat dyker upp. Men när dom vet att vi väntar på att dom ska komma är de väl inte för mkt begärt att dom isf hör av sig.
Vi har ju lixom annat för oss idag än att sitta hemma & vänta på att dom ska komma.
Usch, detta är det värsta jag vet när man bestämmer saker med folk & dom varken dyker upp eller hör av sig.
Ska surfa lite nu så blir jag på bättre humör snart
HaJoMi: Nope
Skickade ett sms när kl var 11.15. Fick inget svar tillbaka. Provade ringa mobilen ett par ggr utan svar. När kl var strax efter kl.13 hade jag fått tag i deras hemnr så då svarade hon där.
Har skrivit om allt i min dg, så kika in & läs om min urusla eftermiddag igår
Leos mamma 05: Vi har Micki´s Lära gå vagn till alicia.
Fick den av min minsta syrra, så jag vet inte riktigt vart hon köpte den. Men jag vet att Barnens hus säljer Micki