Marsmammor 2!!!
Leos mamma 05: Ja babyproffsen kan säkert oxå ha. Vilken stad bor du i ?
Leos mamma 05: Ja babyproffsen kan säkert oxå ha. Vilken stad bor du i ?
Lm 05: Såg nu att ni bodde i Linköping. Enligt Micki´s hemsida är Br-leksaker återförsäljare samt, Butiken med mera, Lek center, sagoland stormarknad, Toys r us och änglaboden
Lm 05: adressen är micki.se
Norahs mamma: Hur länge har ni bott i huset nu
?
Hoppas vi får nycklarna till radhuset i veckan. Vill börja flytta nu på en gång. Kliar verkligen i fingrarna
du lär skriva www före. Skrev inte de före, då man inte får göra reklam här
hihi
Lm 05: Men jag kommer ju in. Skriver du verkligen www.micki.se ??
Norahs mamma: Ja då kan jag förstå att ni tycker det är skönt att flytta till eget.
Paret som har radhuset som vi ska flytta till, ringde för en stund sedan & vi får nycklarna redan nu på fredag
Kliar som tusan i fingrarna på att få börja flytta & framförallt på att få inreda
Igentligen skulle vi flytta först 3/12, men vi tänkte köra alla kartoner & små saker till helgen så är det bara möblerna kvar sedan.
Det som är riktigt surt är att vi blir utan Bredband från 1/12, & får tillbaka de först efter 3-5 veckor. HUR ska jag klara mig utan fl när skruttan sover & jag har lite egen tid ?
*jösses*
Norahs mamma: Ja precis. Man vill ju komma in på en gång hellst. Men vår telefon tex flyttas först 1/12. Adressändringen gäller först från 1/12.
Så då funkar de ju inte att flytta tidigare.
Men jag kan ju gå dit iaf & planera lite
Det är ju " bara" 1 vecka som jag får hålla mig
Lm 05: Ja det ska bli jätte kul. Men kan ju bara flytta över lite kartonger till att börja med, Resten får vi ta den 3/12 när vi igentligen skulle flytta.
Blir ju lite knasigt att flytta allt nu även om vi skulle vilja då telefonen är kvar här tills 1/12 & även posten & bredbandet. Men har jag väntat sedan i slutet av september så ska jag väl kunna vänta 1 vecka till
Jag ser oxå fram emot att få inreda
Har redan börjat planera för alicia´s rum
Även om jag är helt tokig i nalle puh (vilket inte sambon är
)så ska jag göra ett riktigt prinsess rum åt henne
För hon är ju våran lilla prinsessa
Har hittat ursöta Wallies med prinsessor som jag ska beställa
Till helgen ska vi åka till Ikea & handla skötbord, en ursöt taklampa mm till henne
Lm 05: Hehe du får göra ett prins rum istället
Lm 05: Det är samma här hemma
haha. Därav lade jag ner planerna med nalle puh tapet & bård. Så nu jag jag som sagt prinsess rum istället med med liiitet inslag av nalle puh