Inlägg från: Alicia05sMamma |Visa alla inlägg
  • Alicia05sMamma

Marsmammor 2!!!

Vi har sökt dagisplats till alicia från maj. Har stått i kö sedan hon var 2 veckor gammal.

• Alicia05sMamma

Grattis Doris / kramar Alicia

• Alicia05sMamma

Alicia håller på att få sitt första risgryn Såg för en stund sedan att det har spruckit upp i tandköttet så nu är de inte långt kvar

Åhhh min lilla prinsessa håller på & bli stora tjejjen

• Alicia05sMamma

Jag flackar oxå mellan 75-80 kg Skulle mer än gärna vilja komma ned på 67 kg som jag vägde på inskrivningen. Min bm sa till mig att det kunde ta lite tid innan jag gick ned då det oftast tar längre tid att gå ned om man inte ammar. Hade jag kunnat amma så sa hon att kilona antagligen rasat av snabbare. Fy f-n va surt

Men men... jag kämpar på

• Alicia05sMamma

Nu är vårt lilla hjärtegryn döpt Alicia fick en jätte fin dop dag idag med massa fina presenter

Har aldrig haft en sådan stressig dag i hela mitt liv tror jag *asg*
    Men den blev lyckad Men är totalt slut i kroppen nu

Ska lägga ut lite kort sedan från dopdagen

Ha en fortsatt trevlig helg alla marsmammor med barn

// kram

• Alicia05sMamma

Viffy: Hon fick 600 kr, en rosa mätstick med prinsessor som man oxå kan sätta små foton i, kläder, smycken, smyckeskrin, 1 speldosa med fotoram, 1 fotoram med sparbössa, leksaker, 1 dopvepa, 1 lära-gå-vagn, matservis med nalle som heter sussi , 1 stor nallebjörn. Har säkert glömt ngt. Får packa ned allt tyvärr då vi ska flytta i slutet av månaden. Men så fort vi kommit till rätta i nya radhuset blir det till att inreda hennes nya rum

Ska lägga ut bilder från dopet såfort jag hinner Nu ska jag mysa lite med min lilla prinsessa Ha en fin dag allihopa

• Alicia05sMamma

Nu finns foton från dopdagen i mitt galleri för er som ville kika

• Alicia05sMamma

Saraseal: Tack så mkt

• Alicia05sMamma

Leos mamma 05: Tack så mkt

• Alicia05sMamma

Vi ska göra BOEL-testet den 9/11

Svar på tråden Marsmammor 2!!!