• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Alicia05sMamma

Selma71: Absolut

Pyret 85: Alicia tackar Lian så mkt

• Viffy

Becka: Ja jag är tokig i Labansaker Har en himla massa tex. taklampa, tallriksunderlägg, filt,böcker,labandocka,barnvagnsleksak, skallra,bestick mm Tycker dom är så himla söta

Bebis2005: Javisst är det ok Har själv lånat texten från någon annan

Åh vet ni vad? Igår när jag duschade så fick jag sällskap av en liten busig tjej som kröp in där med kläderna på till sin mamma

• Leos och Vincents mamma

Viffy:

Ok..ja,jag tycker oxå om labansakerna..men vi har inte lika mycket som ni,men vi har i alla fall tallriksunderlägg,mobilen över spjälisen,påslakanset,halsduk,badleksak o barnvagnsskallra..allt detta med laban

Lika tokig som du är i laban så är jag lika tokig i nalle puh..vi har sååå himla mycket saker med nalle puh..hihi..

• Viffy

Hihi...ja alltid är det nåt man fastnar för Nalle Puh är faktiskt söt han med

• Jefa

Är hemma igen efter operationen. Får inte bära/lyfta Emma. Blir jobbigt...får kramas med henne i sängen istället.
    Igår ställde hon sig upp! Och så sitter hon stadigt själv nu på golvet. Tänk vad stolt man blir. Idag när jag kom hem kröp hon på golvet, kollade på mig och sa "mama"

• Viffy

Jefa:Skönt att vara igen förstår jag Men vad jobbigt att du inte får bära/lyfta Emma.
    Vilket mysigt välkomnande du fick av Emma när du kom hem. Det var nog som hon saknat dej tror jag

• Jefa

Viffy
    Vi får väl hoppas att hon gjort det! Hon har sagt mamma några gånger innan, men nu kom det så perfekt!

Häromdagen skulle Jimmy gå in och duscha. Men först stod han inne i badrummet och skulle raka sig. När Emma såg att han försvann kröp hon snabbt efter och in i badrummet där hon satte sig precis vid hans fötter!

• Leos och Vincents mamma

Leo är oxå snabb in i badrummet när nån av oss är där
    På dagarna när sambon jobbar så har jag alltid toan dörren öppen när jag är där inne så jag kan hålla lite koll på Leo o vad han gör.
    Då är han jättesnabb in där o ligger o försöker ta ner sin blöjpapperskorg o sen ligger han ofta o gnagar på mina fötter när jag sitter på toan..så det är nu man verkligen vet att man är förälder när man aldrig får vara ifred på toan längre

Svar på tråden Marsmammor 2!!!