• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • MammaMu76

Idag blev Erik 8mån. Han säger oxå pappa och mpa =lampa(tror jag.. =) ) Men mamma verkar vara långt borta. Var på bvc idag och nu är skrutten över 10kg sträcket och 75,3cm lång!!! Erik är fortfarande nöjd med att bli matad bara han har något att pilla med. Men han är glad i maten så det är oftast inga problem.
    Ha det bra

• Pyret 85

Nu har vi varit på willys o storhandlat.. köpte blöjor för 69:- paketet. billigt o bra.

• Alicia05sMamma

Alicia tackar Cindy & Leo så mkt & Passar på att gratta Erik

• Leos och Vincents mamma

Ja,Grattis Erik säger Leo

• Omnia vincit amor

David grattar oxå Alicia och Erik!

Här kommer inte heller något som liknar mamma, David har inte ens hittat bokstaven M. Däremot baba och papa och bapa och ja ni vet allt som blir pappa i en pappas öron. Orättvist! Allt som vi mammalediga gör för våra små älsklingar. Måste kännas helt underbart för er som redan fått äran att njuta av ordet mama...

David har precis tagit upp sig till stående för första gången! Just nu i skrivande stund...

• Leos och Vincents mamma

Vad ska era barns pappor få på Fars dag på söndag?

Leos pappa ska få ett kort,en medalj som det står världens bästa pappa på o en mugg som jag o Leo har målat o skrivit på(den gjorde vi på öppna förskolan idag)

• Alicia05sMamma

Alicia tackar David så mkt

• Alicia05sMamma

Leos mamma 05: Vi ska göra ett eget farsdags kort & göra fika på sängen till pappa

• Alicia05sMamma

Viffy: Jag lånade denna text från dig. Hoppas det är ok

Allt innehåll i bildgalleriet är skyddat av upphovsrättslagen och får inte användas utan min tillåtelse. Att bryta mot upphovsrättslagen kan leda till böter och/eller fängelse i max 2 år. läs mer på: www.notisum.se/rnp/sls/lag/19600729.HTM

• Omnia vincit amor

Bebis2005 och Viffy: Vilken bra idé! Hoppas det är ok att jag norpar idén oxå?

Svar på tråden Marsmammor 2!!!