• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Tack så mycket pyret 85 o Sussi75

Jag kan nu stolt meddela att Leo har fått sin första tand
    Det har varit på G väldigt länge,men aldrig ploppat upp,men sen igår så såg jag att det var vitare än vanligt där nere o imorse när vi kände med fingret så har den ploppat upp o är vass
    Den är inte jättestor ännu,men den har kommit i alla fall o det är ju huvudsaken
    Hans mamma o pappa är sååå glada o stolta o ringde direkt till Leos mormor o morfar o berättade det..hihi..

• Terra

Hej på er! Oj, vad det var länge sedan ag var inne på FL!
    Ser att det händer lika mycket hemma hos er som det gör hemma hos oss med tänder och krypförsök. Theodor förstår inte varför man ska vara stilla när man kan röra på sig. _Hela tiden_. (Jepp, på skötbordet också...)
    Har varit lite jobbigt på sistone då han har varit så hård i magen. Men nu har vi köpt katrinplommonpuré och en massa juicer så att han ska få i sig riktigt mycket vätska. Hoppas att det blir bättre snart!
    Har ni tänkt på att vi snart ska fira den första julen med våra små älsklingar!? *längtar!!*

• Viffy

Becka: Vad roligt att den första tanden har kommit nu Då kommer säkert den andra också snart Cindy fick ju båda sina på en gång och nu är det två lagom stora vassa små gaddar hon har som är så söta

Terra: Ja det ska bli så kul att få fira jul med en ny liten människa Denna julen och alla andra jular här efter kommer ju bli speciella Har ni tänkt på vad ni ska köpa i julklapp till era små godingar? Vi ska köpa en gåvagn till Cindy iallafall sedan har jag inte kommit på nåt mer speciellt ännu.
    Vi kan ju göra en liten julklappslista på vad vi kan köpa och på vad man kan önska sig till de små

*Lära-Gå-Vagn
    *

Viffy:

Ja,det är jättekul att den äntligen har kommit

Terra:

Ja,det ska bli såå himla kul o mysigt att få fira jul med våran älskade lilla son för första gången
    Alla jular framöver kommer ju att vara mysiga nu,men den första julen är allt lite mera speciell,tycker jag i alla fall

Vi har inte kommit på nåt speciellt än som vi ska köpa till Leo i julklapp,men vi funderar massor så det skulle ju vara jättebra om vi kunde skriva upp en lista här
    Vi funderar oxå på att köpa en Lära-Gå-Vagn,sen vet vi inte,det blir säkert massor med leksaker som passar hans ålder.
    Sen så har vi sagt att vi köper bara lagom med paket för han fattar ju inte så mycket i alla fall,det är ju mest vi som kommer tycka att det är skoj
    Sen vet jag att han kommer att få sååå mycket paket av sin mormor o morfar o av alla släktingar,så han kommer nog att bli rejält bortskämd o det är han värd

• Sussi75

Bra idé med listan... jag har lite idétorka just nu. Lära-gå-vagn har jag ju tänkt men sen är det stopp. Har ju kvar en del sen stora tjejen. Skriver upp en grej som vi redan har men som är ett tips till er andra.

*Lära-Gå-Vagn
    *Plocklåda (där man lägger i klossar i olika former i hål)
    *

• Norahs mamma

*Lära-Gå-Vagn
    *Klossar
    *Stora, mjuka dockor (till brudarna)
    *Kaplastavar

• Norahs mamma

*Lära-Gå-Vagn
    *Klossar
    *Stora, mjuka dockor (till brudarna)
    *Kaplastavar
    *Plocklåda (där man lägger i klossar i olika former i hål)

Sen som vanligt så jag gör om listan

Svar på tråden Marsmammor 2!!!