• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Herregud!
    Ja,hon borde ju verkligen ha hud som hänger..jag menar magen blir ju inte helt det samma som innan man var gravid oavsett hur mycket man går ner i vikt.
    Min mage har blivit ganska liten,men den är ju lite lös fortfarande eller vad man ska säga.

• Norahs mamma

Oj, vilken mage!
    Hur långt ner sitter snittet? Borde inte ärret synas när hon har en så lågt skuren bikini?

Gwyneth Paltrow (hur f*n stavas det??) avslöjade ju att alla kändismammor har nå specialgördel, som nån cykelbyxa som tydligen ska hålla in mage mm rätt så rejält! Hon hade visst dubbla sånna på sig när hon gick ut...

Jag ser fortfarande rätt så gravid ut om man ska spana in min mage Ibland undrar jag om dem inte glömt nån därinne

• Leos och Vincents mamma

Nu har jag tagit ett jätteskönt bad o badat själv med levande ljus o bubbelbad o ansiktsmask..guud såå skönt det var!
    Såå skönt att bara få slappna av lite o stänga dörren om sig o inte bheöva stressa med att tvätta sig för att ta hand om vårat busfrö.
    Det är första gången som jag badar helt själv o gör så här sen Leo föddes!
    Jag har badat ihop med Leo ett antal ggr,men aldrig själv alltså..
    Det var såå skönt så nu har jag sagt att jag ska ta o bada o varva ner varje söndag
    Min sambo är ju såå gullig o tar hand om Leo

• Viffy

Becka: Ja ibland behöver man lite tid för sig själv

Idag har Cindy rest sig upp till stående igen genom att ta tag i trappan Och så har hon satt sig upp själv genom att ta tag i saker tex. en låda Är SÅ stolt! Hon blev ju 8 månader igår också Stor nu ju!

• Omnia vincit amor

Viffy: Grattis, vad kul! David har i dagarna börjat o vilja klättra på allt så nu är han på gång. Han har bara hållit på och stå på alla fyra och gunga, sen han var 5 månader.
    Men nu är väl något på gång...

• cagu

Vi har gjort såhär när det gäller att undersöka saker. Det står lådor, kartonger med diverse roliga leksaker i som är strategiskt utplacerade i lägenheten. Kim älskar att krypa runt och riva ut dem, banka lite och spela på dem. I dem finns träklossar, mjukis djur som skramlar, platsburkar, flaskor med pärlor i, lock till storasysters kastruller, dockor, bilar, speglar, bollar, lego, träslevar m.m. Nu har vi sparat väldigt mycket leksaker efter storasyster. Detta gör att just sladdar, videoband, video m.m. inte är lika lockande. Sedan varierar vi lite vad han hittar i vilken låda/kartong så det alltid blir en spännande överraskning.

Svar på tråden Marsmammor 2!!!