• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • zasata

ååå idag köpte jag dom fina långkalsongerna från mumin!

• Jessica24

Tack för era svar.
    Då blir det till att behålla den röda FIX-jackan till sonen.
    Jag tycker själv att rött passar till både pojkar och flickor och sonen har en hel del röda tröjor.
    Blev bara lite "osäker" efter väninnas kommentar.

Passar på att fråga igen; Är det fler än jag som upplever FIX-byxorna som tunna? Dvs dom som tillhör jackan.

• Theina
    zasata skrev 2009-08-23 22:50:40 följande:
    ååå idag köpte jag dom fina långkalsongerna från mumin!
    dom är såå fina.. kan man ha bara dom?? så som POPs långkalsonger t e x.. vad tycker ni?
    ♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 7/8)
  • Tina83
    Snorky skrev 2009-08-23 18:21:01 följande:
    hehe, o hm som tom har börjat med glitter på "pojktröjorna"... jag tycker det är lite kul att pojkar också "tillåts" ha det nu!
    är det på pojkkläder är det helt ok tycker jag. men jag köper inte rosa grejer me glitter till min kille då han skulle bli retad i skolan

han hade blått nagellack i skolan förut och alla retade honom. supertrist. han är inte den tuffa typen som ska ha coola kläder, utan är nöjd med det jag lägger fram. men ma nvill ju att dem ska bli accepterade i skolan....
  • Moonis

Rött fungerar till både pojke o flicka. Själv har jag precis köpt fina lila Moonkidsbyxor till sonen

• Tuttan27

Någon som vet om Lindex kommer få in vinterjacka + termobyxa i FIX i st 74 eller 80? (baby)

• zasata
    Theina skrev 2009-08-24 02:37:14 följande:
    dom är såå fina.. kan man ha bara dom?? så som POPs långkalsonger t e x.. vad tycker ni?
    ja det tycker tänkte ha en kjol över idag.
  • Pink Muffin
    Theina skrev 2009-08-24 02:37:14 följande:
    JA!! Har köpt Muminlångisarna till både S och A att ha som "byxor/tights"! Jämförde Signes rosamönstrade med den turkosa Me&I-tunikan med cerise hjärta i fredags - perfect match!!
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • Helenapena

Hej hopp
    Köpte den svarta mössan med silverstjärna på i helgen. Har tyckt att den varit "sådär" men åhhh så fin den var på sonen!!!! Supersnygg till en svart windstopper/jacka
    Ett par leggings till dottern blev det också, man kan inte ha för många sådana

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8