• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2009-08-26 09:59:03 följande:
    Ja precis, helt rätt. Jag mailade dem nu och kollade om jag kan byta till 98. Tack igen för tipset, jättefin tröja!
    Ingen fara, kul att kunna hjälpa{#lang_emotions_laughing}
  • AnkiFalun

Nån som sett om Lindex eller nått annat ställe fått in overoller i typ 80, som INTE är fleece. Har en som blir 1 i dec som kanske vill vara i snö då är fleece ingen höjdare

• Anna i Skåne
    AnkiFalun skrev 2009-08-26 10:04:40 följande:
    Nån som sett om Lindex eller nått annat ställe fått in overoller i typ 80, som INTE är fleece. Har en som blir 1 i dec som kanske vill vara i snö då är fleece ingen höjdare
    Bamse overallen finns fr strl 80
  • Hallontårta

Lindex brukar ha vanliga overaller också i mindre storlekar. Köpte en fix-overall förra året, den var i stl 80 med tillhörande tossor att sätta på, om man ville det

• Hallontårta

Fick ett snabbt svar av dem. Hon trodde att båda kunde funka, så jag tog 98 istället. Bra service de har!

Moonis skrev 2009-08-26 10:04:26 följande:
    Ingen fara, kul att kunna hjälpa
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2009-08-26 11:49:19 följande:
    Fick ett snabbt svar av dem. Hon trodde att båda kunde funka, så jag tog 98 istället. Bra service de har!
    Vad bra{#lang_emotions_smile} Tycker dom är jätte bra med snabb leverans.

Han kommer bli superfin!
  • Hallontårta

Jag har inte plus, då kan man inte länka ut bilder i forum va?

Moonis skrev 2009-08-26 11:59:14 följande:
    Vad bra Tycker dom är jätte bra med snabb leverans. Han kommer bli superfin!
  • Catis

Hallå alla lindex fans!
    Tänkte shoppa lite på lindex idag. Finns det någon rabattkupong att skriva ut som gäller idag?
    Tack på förhand från ett annat lindex fan :)

• Moonis
    Hallontårta skrev 2009-08-26 12:02:34 följande:
    Jag har inte plus, då kan man inte länka ut bilder i forum va?
    Nej, man kan tyvärr inte lägga in bilder här då. Men man kan alltid be någon med plus hjälpa
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8