• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Finesse

Ebba fick denna idag... www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=3825999&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365 å blev helt överlycklig.. satt å skrek "ningo ningo ningo" inne på affären (översattning: pingu, pingu, pingu)

• Hallontårta

Okej.

Moonis skrev 2009-08-26 12:52:29 följande:
    Nej, man kan tyvärr inte lägga in bilder här då. Men man kan alltid be någon med plus hjälpa
  • Finesse
    Hallontårta skrev 2009-08-26 13:00:22 följande:
    Finesse: Aaaw så söt hon är! Fin tunika!
    allt som har med pingviner att göra är pingu

jag får tacka.. hmm.. ska kolla upp det.. brb
  • Finesse

Theina som la upp en bild på tunikan i bildtråden.. då såg jag att den fanns

• Trinis
    Finesse skrev 2009-08-26 12:58:06 följande:
    Ebba fick denna idag... www.lindex.com/se/Product/Product.aspx... å blev helt överlycklig.. satt å skrek "ningo ningo ningo" inne på affären (översattning: pingu, pingu, pingu)
    Min son älskar också pingu, finns det pojkkläder med pingvin på tro, tror inte det blir så bra att ta på honom en lila tunika
  • Jessica24

Någon som vet om Polarn O. Pyrets röda färg på mössor, vantar, "fuskpolo" osv passar till den röda FIX-jackan?

• apelsinens mamma
    apelsinens mamma skrev 2009-08-26 14:36:45 följande:
    är det någon här som vet om out wears överdragsbyxor tål "dagis"torkskåp? Alls torkskåp med hög värme. undrar om både de tunna och de fleecefodrade.
    Fick svar från kundtjänst nu. om någon mer vill veta.
    "Vi rekommenderar att inte torka dessa kläder i varmare temperatur i torkskåp än vad gradantalet på tvättrådet anger"
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8