• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Hallontårta

Det står att den är ngt smal i modellen och att man ev. ska ta en stl större...men blir den inte jättelång om jag tar stl 98 istället för 92? :>

• Xgirl83

Nån som vet när Mikk-lines overaller brukar komma? www.lillaa.nu har ju redan fått in dem (och de har redan börjat ta slut där), varför får inte de andra butikerna som brukar sälja dem, in dem? Mikk-line själva har ju inte ens någon som helst info på sin hemsida.

• Moonis
    Hallontårta skrev 2009-08-26 08:41:55 följande:
    Det står att den är ngt smal i modellen och att man ev. ska ta en stl större...men blir den inte jättelång om jag tar stl 98 istället för 92? :>
    Man måste nästan gå upp en storlek. Längden blir bra ändå på deras tröjor
  • Hallontårta

Åh nej! Jag som beställde 92 iaf nu. Han har inte riktigt kommit in i den storleken ännu, eller det beror på var man handlat kläder. Lindex stl 92 kan han ha, KappAhls är lite stora. Han är 84 lång...vad tror du? Ska jag kolla om det går att ändra?

Moonis skrev 2009-08-26 09:47:52 följande:
    Man måste nästan gå upp en storlek. Längden blir bra ändå på deras tröjor
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2009-08-26 09:51:26 följande:
    Åh nej! Jag som beställde 92 iaf nu. Han har inte riktigt kommit in i den storleken ännu, eller det beror på var man handlat kläder. Lindex stl 92 kan han ha, KappAhls är lite stora. Han är 84 lång...vad tror du? Ska jag kolla om det går att ändra?
    Jag skulle testa att ändra för just deras trikåserie är mindre. Synd om han inte kan ha det så länge ju{#lang_emotions_undecided}
  • Hallontårta

Ja precis, helt rätt. Jag mailade dem nu och kollade om jag kan byta till 98. Tack igen för tipset, jättefin tröja!

Moonis skrev 2009-08-26 09:56:13 följande:
    Jag skulle testa att ändra för just deras trikåserie är mindre. Synd om han inte kan ha det så länge ju
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8