• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-20 21:10:12 följande:
    Som vanligt är det inte mycket att se på tv. Just nu ser vi på Sommarkrysset men det slutar smart sen finns inget jag vill se iaf
    Det äör riktigt öken på tv nu
    Jag köpte en film igår som jag tänkte att vi ska se på när vi hämtat Joakim vid bussen
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-20 21:14:27 följande:
    Det äör riktigt öken på tv nu Jag köpte en film igår som jag tänkte att vi ska se på när vi hämtat Joakim vid bussen
    Jag har bara barnfilmer som jag inte sett än
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-20 21:15:24 följande:
    Jag har bara barnfilmer som jag inte sett än
    Vet inte vad som är värst - barnfilmer eller risiga repriser

Jag kommer inte ihåg vad filmen jag köpte heter men den handlar om ett par som får tvillingar och pappan gömmer genast undan ett av barnen eftersom hon är utvecklingsstörd...
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-20 21:27:45 följande:
    Vet inte vad som är värst - barnfilmer eller risiga repriser Jag kommer inte ihåg vad filmen jag köpte heter men den handlar om ett par som får tvillingar och pappan gömmer genast undan ett av barnen eftersom hon är utvecklingsstörd...
    Aldrig hört talas om.
    Belle vill se Bee movie så jag sätter väl på den och så hoppas jag att hon somnar snart
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Jag ser väldigt sällan på film numera. Men för tillfället finns det tre filmer jag skulle vilja se klart (jag har sett nästan hela när vi visat film i skolan) och det är "Nyckeln till frihet", "Twilight" och "Independence Day". Och så vill jag se "Låt den rätte komma in", som jag inte har sett en minut av, men en av mina brevkompisar hade en lång rad frågor efter att ha sett den. Ska jag kunna svara på hans frågor så måste jag ju se filmen...

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • stora storken

Det är bara "s k i t" på tv....gamla filmer eller oxå sport...så det får nog bli sängen för mig... ...är liten sliten efter midsommar....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-20 21:31:13 följande:
    Aldrig hört talas om.Belle vill se Bee movie så jag sätter väl på den och så hoppas jag att hon somnar snart
    Det är nog en sån där film som aldrig gått på bio... återstår att se om den håller vad den lovar, texten på baksidan verkar lovande - en tjejfilm
  • Kazeer

Vi tittar på "Stängsel, mur, gräns" på Kunskapskanalen.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • stora storken

God natt...nu väntar sängen...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-20 21:31:29 följande:
    Jag ser väldigt sällan på film numera. Men för tillfället finns det tre filmer jag skulle vilja se klart (jag har sett nästan hela när vi visat film i skolan) och det är "Nyckeln till frihet", "Twilight" och "Independence Day". Och så vill jag se "Låt den rätte komma in", som jag inte har sett en minut av, men en av mina brevkompisar hade en lång rad frågor efter att ha sett den. Ska jag kunna svara på hans frågor så måste jag ju se filmen...
    "Nyckeln till frihet" är en av de bästa filmer jag sett, de två andra har jag lyckats undvika
    "Låt den rätte..." är jag lite nyfiken på
Svar på tråden Kärringmaffian del 13