• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-20 21:57:12 följande:
    "Nyckeln till frihet" är en av de bästa filmer jag sett, de två andra har jag lyckats undvika "Låt den rätte..." är jag lite nyfiken på
    Jag har sett nästan hela "Nyckeln till frihet", bara delar av sista halvtimmen som jag inte har sett, och det är sååååå bra!
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta läsa om bibliotekskatten Dewey. Imorgon blir det nallepicknick på Skånes djurpark.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-20 21:31:45 följande:
    Det är bara "s k i t" på tv....gamla filmer eller oxå sport...så det får nog bli sängen för mig... ...är liten sliten efter midsommar....
    Det tar på krafterna att vara barnledig
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-20 22:01:02 följande:
    Nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta läsa om bibliotekskatten Dewey. Imorgon blir det nallepicknick på Skånes djurpark.
    Hoppas att ni får trevligt

Natti natti till både storken oich kazeer
  • Kibell

Så nu sover Belle i soffan. Hon klagade lite på ont i huvudet. Vet inte hur pass mycket. Men det var tydligen okej när hon låg ner. Antar att hon kanske var trött för hon sa att det snurrade med.

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-20 22:37:02 följande:
    Så nu sover Belle i soffan. Hon klagade lite på ont i huvudet. Vet inte hur pass mycket. Men det var tydligen okej när hon låg ner. Antar att hon kanske var trött för hon sa att det snurrade med.
    Har hon druckit okey under dagen
    Hoppas att det bara var trötthet och inget annat
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-20 22:38:46 följande:
    Har hon druckit okey under dagen Hoppas att det bara var trötthet och inget annat
    Nä det har hon inte. Tänkte inte på det. Så det kan det nog med vara. Blir ju lite orolig när dom klagar på ont i huvudet. Hon har gjort det 2 ggr den senaste månaden. Då har hon fått tuggalvedon och sen sovit. För det har varit runt läggdags. Men sen har hon inte sagt nåt mer. Hon har inte haft ont så hon blivit ledsen eller så. Jag brukar kunna ha ont ofta. Men jag lider av migrän antar jag.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-20 22:43:37 följande:
    Nä det har hon inte. Tänkte inte på det. Så det kan det nog med vara. Blir ju lite orolig när dom klagar på ont i huvudet. Hon har gjort det 2 ggr den senaste månaden. Då har hon fått tuggalvedon och sen sovit. För det har varit runt läggdags. Men sen har hon inte sagt nåt mer. Hon har inte haft ont så hon blivit ledsen eller så. Jag brukar kunna ha ont ofta. Men jag lider av migrän antar jag.
    Dricker man för lite får man ju lätt huvudvärk och har hon dessutom varit ute o lekt hela dagen så....
    Hon vaknar nog pigg o glad i morgon
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-20 22:37:02 följande:
    Hoppas hon vaknar pigg o glad.
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-20 22:48:19 följande:
    Dricker man för lite får man ju lätt huvudvärk och har hon dessutom varit ute o lekt hela dagen så....Hon vaknar nog pigg o glad i morgon
    Ja hon mår nog okej imorgon
    Ska se till att hon dricker mer. Även jag är dålig på det.
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13