• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

God morgon.

I dag är det "country fair" i en stor park som ligger i utkanten av stan, maken ska dit o jobba om en stund med att sätta i ordning, o sen får vi gratis inträde...
    Det är lite mulet, får se åt vilket håll vädret går.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-21 08:40:57 följande:
    God morgon.I dag är det "country fair" i en stor park som ligger i utkanten av stan, maken ska dit o jobba om en stund med att sätta i ordning, o sen får vi gratis inträde...Det är lite mulet, får se åt vilket håll vädret går.
    *Håller en tumme för bra väder*
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-06-21 08:38:16 följande:
    Utedagar är sköna dagar Det gäller att passa på o njuta av solen när den väl visar sig kibell: Hoppas at Bell mår bättre idag - Mamma, var är Anna?- Hon är i Varberg- Vad gör hon där- Hon bhar ju flyttat till Magnus- Varför det- Hon tycker om Magnus och vill bo hos honomTyst en stund- Mamma... Tycker inte Anna om mig längre?Barn är som sagt underbara
    ...
    MRSVi skrev 2009-06-21 08:40:57 följande:
    God morgon.I dag är det "country fair" i en stor park som ligger i utkanten av stan, maken ska dit o jobba om en stund med att sätta i ordning, o sen får vi gratis inträde...Det är lite mulet, får se åt vilket håll vädret går.
    Hoppas ni får en bra dag...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s

Nu kärringar tar Linn och jag och beger oss ut i solen, hoppas ni alla får en härlig söndag - det ska vi iallafall saysa på att få

• stora storken

Vi ska oxå ta och bege oss....

Ha en bra dag!
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_flower}

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell

God morgon!
    Ja här skiner solen med.
    Belle vaknade vid 9.30, efter en liten stund sa hon att hon fortfarande hade ont i huvudet. Låg i soffan ett litet tag sedan skulle hon rita och klippa. Jag började göra frukost men hon ville inte ha. Grannbarnen var ute och Belle ville ut till dom. Då sa jag att hon var tvungen att äta och dricka lite. Så en mugg oboy och jordgubbar åt hon. När jag frågade om huvudet sa hon att det bara gjorde lte ont och en srund senare var det ingen huvudvärk alls. Så det är svårt att veta hur ont och vad för slags värk det är. Klagar hon igen kan det vara värt att beställa tid hos VC och kolla. Migrän är ju ärftligt. Hade det varit något allvarligare borde hon legat utslagen och inte orkat gå ut. Nu är hon ute och lekaer iaf och jag tänker se till att hon dricker med jämna mellanrum.
    Nu ska jag ta och röja bort min frukostdisk.

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-21 10:35:35 följande:
    God morgon!Ja här skiner solen med.Belle vaknade vid 9.30, efter en liten stund sa hon att hon fortfarande hade ont i huvudet. Låg i soffan ett litet tag sedan skulle hon rita och klippa. Jag började göra frukost men hon ville inte ha. Grannbarnen var ute och Belle ville ut till dom. Då sa jag att hon var tvungen att äta och dricka lite. Så en mugg oboy och jordgubbar åt hon. När jag frågade om huvudet sa hon att det bara gjorde lte ont och en srund senare var det ingen huvudvärk alls. Så det är svårt att veta hur ont och vad för slags värk det är. Klagar hon igen kan det vara värt att beställa tid hos VC och kolla. Migrän är ju ärftligt. Hade det varit något allvarligare borde hon legat utslagen och inte orkat gå ut. Nu är hon ute och lekaer iaf och jag tänker se till att hon dricker med jämna mellanrum.Nu ska jag ta och röja bort min frukostdisk.
    Jag tror att språket ibland sviker dem, även om de är "stora" kan det ju vara svårt att sätta ord på hur man mår, kanske hon bara kände sig lite seg..? Hoppas det är borta nu i alla fall.
  • Caffreys

Amelie vaknade för 30 min. sedan. Hon har fått frukost och jag försöker göra nått. FAN! Det här tillståndet som jag befinner mig i gör mig totalt handlingsförlamad och jag hatar det. Men jag MÅSTE, kaoset hemma skapar en inre stress och det gör ju inte saker och ting bättre.

• Caffreys

Jag kommer inte ihåg vad jag ska göra heller så nu försöker jag skriva upp allt. Glömmer tom ibland vad jag håller på med.

• Heisan
    Caffreys skrev 2009-06-21 10:51:39 följande:
    Jag kommer inte ihåg vad jag ska göra heller så nu försöker jag skriva upp allt. Glömmer tom ibland vad jag håller på med.
    Välkommen till min vardag... Hoppas att du kommer ut ur det snart....
Svar på tråden Kärringmaffian del 13