• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-06-09 16:58:14 följande:
    Hon får gärna lära Gustav leka med tågräls och tåg. Hans järnväg ligger alldeles oanvänd. Han kan på sin höjd tänka sig att kasta omkring bitarna.
    Han är väl lite för ung än... det kommer säkert.
  • stora storken

God kväll...

I dag har det varit en "toppen" dag - måste nypa mig i skinnet - så mycket som ramlat på plats...

I morgon bär det iväg till Enköping - jag skall ha sommar avslutning med en av grupperna - det skall bli jordgubbs tårta mm - mycket trevligt - det är sådana dagar jag gillar mitt jobb...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • modestyonly

Min dag blev låååång! Efter skolavslutningen åkte jag med Fabian och Anton för att äta lunch, när vi lagom ätit klart, ringde J! Han hade gått till jobbet, men började må jättedåligt och var nu på väg hem, ville bli upphämtad och körd till vårdcentralen, som han verkade då, kändes akuten mer som rätt plats, för han andades jättesnabbt och hade panikont i magen....men vårdcentralen blev det, magvärken lugnade sig, men han hade en sänka på 183, så infektion hade han verkligen, han blev röntgad, men man hittade inte orsaken, så han fick penicillin och återbesök om 2 dagar!
    Så vi åkte till apoteket och ICA, sen körde jag honom hem, då var det lagom att slänga in en matkasse och sen iväg på möte med Anton för ett sommarjobb!!
    Var hemma kl 18 och undrar var min dag har tagit vägen..

• stora storken
    modestyonly skrev 2009-06-09 18:29:25 följande:
    Min dag blev låååång! Efter skolavslutningen åkte jag med Fabian och Anton för att äta lunch, när vi lagom ätit klart, ringde J! Han hade gått till jobbet, men började må jättedåligt och var nu på väg hem, ville bli upphämtad och körd till vårdcentralen, som han verkade då, kändes akuten mer som rätt plats, för han andades jättesnabbt och hade panikont i magen....men vårdcentralen blev det, magvärken lugnade sig, men han hade en sänka på 183, så infektion hade han verkligen, han blev röntgad, men man hittade inte orsaken, så han fick penicillin och återbesök om 2 dagar!Så vi åkte till apoteket och ICA, sen körde jag honom hem, då var det lagom att slänga in en matkasse och sen iväg på möte med Anton för ett sommarjobb!!Var hemma kl 18 och undrar var min dag har tagit vägen..
    *pust*...blir helt slut av aatt läsa bara....hoppas J kryar på sig snabbt - det lät inget vidare...
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-09 18:29:25 följande:
    Min dag blev låååång! Efter skolavslutningen åkte jag med Fabian och Anton för att äta lunch, när vi lagom ätit klart, ringde J! Han hade gått till jobbet, men började må jättedåligt och var nu på väg hem, ville bli upphämtad och körd till vårdcentralen, som han verkade då, kändes akuten mer som rätt plats, för han andades jättesnabbt och hade panikont i magen....men vårdcentralen blev det, magvärken lugnade sig, men han hade en sänka på 183, så infektion hade han verkligen, han blev röntgad, men man hittade inte orsaken, så han fick penicillin och återbesök om 2 dagar!Så vi åkte till apoteket och ICA, sen körde jag honom hem, då var det lagom att slänga in en matkasse och sen iväg på möte med Anton för ett sommarjobb!!Var hemma kl 18 och undrar var min dag har tagit vägen..
    Hoppas han kryar på sig snabbt.
    En stor kram till dig *kram*
  • S vali s

När jag lämnade Linn på dagis i morse så överlämnade jag en liten present till avd, dvs fotoboken från utflykten inslagen i ett paket.
    Dom skulle öppna paketet på samlingen
    När jag kom och hämtade Linn möttes jag av stora famnen och kramar från all personal, även de på andra avdelningen - dom var helt saliga över den fina boken och den hade varit mycke populär bland både personal o barn under dagen
    Den "fröken" som vi var hemma hos frågade om det gick att beställa ett ex till, hon ville så gärna ha en själv som minne
    Kul att den blev uppskattad
    Jag har dessutom fått maila bilder på barn till div. föräldrar - kul att fotona uppskattades

På fm var jag hem till min jobbarkompis o fikade, hon är så härligt höggravid så man blir riktigt avis

• stora storken

Svalis: fröstår att det är en uppskattad present...kul...

• stora storken

Jag har inte fått tillbaka mina "mappar" ännu på bildgalleriet...

• S vali s
    Heisan skrev 2009-06-09 12:57:55 följande:
    Sandra frågade i går varför jag gjorde barn med hennes pappa...(frågan följde på en diskussion vi hade)-För att det var så kul, svarade jag...Hennes min var obetalbar Det där var ett svar du inte ville höra eller hur-sa jag.. Hon höll med...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-09 16:19:53 följande:
    Alice leker med tåg... hon har fått ta över Antons tågrälsar från Ikea, o har vansinnigt kul med dem.
    Linn har ochså börjat leka med sina träräls
Svar på tråden Kärringmaffian del 13