• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-08 18:07:28 följande:
    Skönt att du fick sova en stund, det var säkerligen välbehövligt
    Synd att man blir så seg bara!!
    Vi åkte till Globen en sväng och köpte en Adidaströja till Fabian, han ska ha den på avslutningen imorgon..
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-06-08 18:21:13 följande:
    Svalis-det är så härligt att läsa om eran familj... Paul är en väldigt engagerad pappa, även om han jobbar mycket o skämmer bort Trollet..
    Tack, ja på nå´+t vis lyckas han vara både engagerad och jobba mycke
    En kombo som enligt feministerna på FL är fullkomligt omöjlig
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-08 19:38:37 följande:
    Vi har ätit, som vanligt, tvn är på, som vanligt, o snart ska barnen i säng, som vanligt... så här dags.
    Vanligt är rätt trivsamt
  • S vali s

Nu är handlingen avklarad, trots två fyllda vagnar missade vi givetvis ngr få saker, nåja vi har ju ett par dagar till på oss
    I morrn ska Linn gå på dagis, jag ska greja lite på fm o sen på em ska jag hem till en jobbarkompis o snattra lite, hon går hemma o väntar smått o håller på att smälla av av tristess och jag är allmänt uttråkad 

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-08 21:54:45 följande:
    Nu är handlingen avklarad, trots två fyllda vagnar missade vi givetvis ngr få saker, nåja vi har ju ett par dagar till på oss I morrn ska Linn gå på dagis, jag ska greja lite på fm o sen på em ska jag hem till en jobbarkompis o snattra lite, hon går hemma o väntar smått o håller på att smälla av av tristess och jag är allmänt uttråkad 
    Jag läste att du skulle snatta lite!
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-08 21:51:49 följande:
    Tack, ja på nå´+t vis lyckas han vara både engagerad och jobba mycke En kombo som enligt feministerna på FL är fullkomligt omöjlig
    Vilka är de?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-08 22:12:03 följande:
    Jag läste att du skulle snatta lite!
    Ja det är ju min nya hobby
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-08 22:16:38 följande:
    Ja det är ju min nya hobby
    Gav det mersmak?
  • S vali s
    {#lang_emotions_dreamer}MRSVi skrev 2009-06-08 22:12:28 följande:
    Vilka är de?
    Den första jag kommer att tänka på är en brud vid namn Bonanza... finns helt klart fler - jag har  varit inblandad i många diskussioner och fått lära mig att det enda sättet för en pappa att få bra kontakt med sitt barn och vara en engagerad pappa är att ha varit pappaledig minst halva tiden {#lang_emotions_dreamer}
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-08 22:18:45 följande:
    Den första jag kommer att tänka på är en brud vid namn Bonanza... finns helt klart fler - jag har  varit inblandad i många diskussioner och fått lära mig att det enda sättet för en pappa att få bra kontakt med sitt barn och vara en engagerad pappa är att ha varit pappaledig minst halva tiden
    Orkar du verkligen ha såna diskussioner?
Svar på tråden Kärringmaffian del 13