• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-09 19:21:21 följande:
    Svalis: fröstår att det är en uppskattad present...kul...
    Jag trodde ju att dom skulle bli glada, hade dock inte förväntat mig denna översvallande glädje {#lang_emotions_embarassed}
    När jag hämtade Linn kom rektorn precis förbi och bläddrade i boken, hon tyckte att det var helt otroligt att jag lagt ner tid o engagemang och skrivit så fina texter till fotona...
    Jag sa bara som det var - jag är uttråkad, saknar att vara på jobbet o få mental stimulans

Tråkigt att du inte fått tillbaka dina mapar, skumt tycker jag...
  • S vali s

När jag hämtade Linn på dagis idag förkunnade hon
    - Mamma vi måste köpa kläder till mig
    - Näe, du har jättemycke kläder
    - Jag måste ha sommarkläder
    - Du har massor av sommarkläder
    - Nej det har jag inte, jag måste ha kortärmade tröjor som är sommarsnygga

Har hon dessa "krav" som 3åring kan man ju bara drömma mardrömmar om hur det blir när hon är tonåring

• stora storken
    S vali s skrev 2009-06-09 19:30:02 följande:
    När jag hämtade Linn på dagis idag förkunnade hon- Mamma vi måste köpa kläder till mig- Näe, du har jättemycke kläder- Jag måste ha sommarkläder- Du har massor av sommarkläder- Nej det har jag inte, jag måste ha kortärmade tröjor som är sommarsnygga Har hon dessa "krav" som 3åring kan man ju bara drömma mardrömmar om hur det blir när hon är tonåring
    ...eller också tvärt om då...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-09 19:57:33 följande:
    ...eller också tvärt om då...
    Man kan alltid hoppas
  • S vali s

Eftersom Paul kommer sent dvs i kväll kommer han hem vid 21, i morrn 01 och på toirsdag vid 22 och sen blir han bora från tidig lördag morgon till sju på månda kväll så undrade han om jag inte kunde försöka hålla Linn vaken fram till han kommer hem ikväll så att han får natta henne...
    Tveksamt om det går - Linn sitter här i soffan o klipper med ögonen

• MRSVi

God afton.

Alice somnade nyss i soffan, men efter att ha tagit på sig pyjamasen har hon piggnat till igen...

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-09 19:30:02 följande:
    När jag hämtade Linn på dagis idag förkunnade hon- Mamma vi måste köpa kläder till mig- Näe, du har jättemycke kläder- Jag måste ha sommarkläder- Du har massor av sommarkläder- Nej det har jag inte, jag måste ha kortärmade tröjor som är sommarsnygga Har hon dessa "krav" som 3åring kan man ju bara drömma mardrömmar om hur det blir när hon är tonåring
    Tur ni bara har ett barn att förse med kläder då Kan bli en dyr historia..
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-09 20:18:10 följande:
    God afton.Alice somnade nyss i soffan, men efter att ha tagit på sig pyjamasen har hon piggnat till igen...
    Kanske pyjamaspåtagning och tandborstning kan pigga upp Linnsan

Nu har Linns nattblöja varit torr tre nätter irad, kanske dags att göra ett försök att skippa nattblöjorna
    Vi har ju plastadfrotte och sen har vi ju fått "blöjunderlägg" av grannen så madrassen kommer ju helt klart aqtt klara sig om olyckan är framme
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-09 20:20:22 följande:
    Tur ni bara har ett barn att förse med kläder då Kan bli en dyr historia..
    Jag får väl börja jobba heltid och extra dessutom
  • Kibell

God kväll!
    Idag var det skiolavslutning. Efteråt hade vi hela 13 barn på fritids! Annrs har vi ca 90 (med fök).

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13