• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-07 21:05:28 följande:
    Vaniljparfait?Det låter fantastiskt.
    Jag hoppas den blir god, måste testlaga den i morgon
  • S vali s

Linn håller på att gå igenom alla sina gosedjur, hon hittade en hund som hon fått av Joakim
    - Den här har jag fått av min brorsa, han är helsnäll {#lang_emotions_heart} 

• Kibell
    S vali s skrev 2009-06-07 21:03:38 följande:
    Barn är för roliga, men antagligen så känner hon sig väl rätt skyldig över att vattenpistolen "försvann"
    Det var så vi också kom fram till. Hon kände nog att det var lite jobbigt eftersom det var hon som lånat den.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på valvaka på radion. I morgon börjar sista veckan med elever ... jippi!!

God natt!

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-06-07 21:29:20 följande:
    Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på valvaka på radion. I morgon börjar sista veckan med elever ... jippi!!God natt!
    God natt!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-07 21:29:20 följande:
    Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på valvaka på radion. I morgon börjar sista veckan med elever ... jippi!!God natt!
    Sov gott, hoppas att sista veckan blir lugn & skön
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-07 20:34:39 följande:
    Nu är den slutliga studenmeny spikad Först "mingel" med skumpa, jordgubbar, nöter, salta pinnar mmBuffen:*Potatissallad*Ceasarsallad*Ungsstekt fläskkarre med örter*Citrusmarinerad fläskfile*Lax&spenatpaj*Minipajer med mozzarella & körsbärstomater* Färskpotatis, matjesill & kumminost på tandpetare*Grönsaker*Bröd*Ost & kex*Melon, Ananas & vindruvor*Franskchoklad mousse*Mini cheescake*Vaniljparf... hur stavar man *Hallongrottor, Dumlekakor, Ingefärssnittar, kolasnittar,schackrutor,chokladmuffins & cashewnötskakor ( Anna ville promt ha 7 sorters kakor )Jag hoppas att ingen åker härifrån hungrig
    Jag anmäler mig till repetitionsmiddagen
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-07 21:43:03 följande:
    Jag anmäler mig till repetitionsmiddagen
    *antecknar*
  • modestyonly

Oscar och jag gick och röstade vid sextiden! När jag gick därifrån, kom jag på att jag skulle påminna Hanna om att rösta. Jag ringde henne och hon hade "glömt", så hon kom hem och vi "småsprang" in på vallokalen några minuter i nio!

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-07 21:50:04 följande:
    Oscar och jag gick och röstade vid sextiden! När jag gick därifrån, kom jag på att jag skulle påminna Hanna om att rösta. Jag ringde henne och hon hade "glömt", så hon kom hem och vi "småsprang" in på vallokalen några minuter i nio!
    Anna hängde med oss i morse eller ja på fm, Joakim den latoxen orkade inte... *suck*
Svar på tråden Kärringmaffian del 13