• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Nu vaknade Linn, dags att börja dagen

• Caffreys

Gu så kul att inget fungerar.
    Idag har vårat nya system på jobbet satt igång. ja ja det brukar ju vara lite skakigt i början men det är klart irriterande när man inte kan jobba

• Kazeer

God kväll!

Gustav och jag har ätit middag och nu sitter vi som två zombies i soffan.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-08 17:49:31 följande:
    God kväll!Gustav och jag har ätit middag och nu sitter vi som två zombies i soffan.
    Skönt att ni är i synk, täk om du känt dig som en zombie o Gustav  farit runt som en duracellkanin

Idag har jag städat och sytt köksgardiner
    Linn har lekt med sina ponnisar och varit helt gudomlig {#lang_emotions_heart}
    För en timme sen kom hon och ville ringa till pappa
    - Varför det, han  kommer ju hem snart
    - För att jag vill det!
    Självklart fick hon ringa pappa

- Hej pappa, jag har saknat dig hela dagen.... puss o kram janbanan

Efted det samtalet har hon sådär var femte minut frågat hur mycjke klockan är och när pappa kommer hem
    Han kommer om sådär en halvtimme och då ska vi handla o sen blir det nog middag på Donken eller "Asiaten"
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-06-08 17:49:31 följande:
    God kväll!Gustav och jag har ätit middag och nu sitter vi som två zombies i soffan.
    Jag sällar mig till er då!! Skulle vila en liten stund efter jobbet, innan jag gick till dagis, somnade i 2 timmar..tur jag vaknade innan dom stängde
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-08 18:00:45 följande:
    Jag sällar mig till er då!! Skulle vila en liten stund efter jobbet, innan jag gick till dagis, somnade i 2 timmar..tur jag vaknade innan dom stängde
    Skönt att du fick sova en stund, det var säkerligen välbehövligt
  • Heisan

Svalis-det är så härligt att läsa om eran familj... Paul är en väldigt engagerad pappa, även om han jobbar mycket o skämmer bort Trollet..

• MRSVi

Vi har ätit, som vanligt, tvn är på, som vanligt, o snart ska barnen i säng, som vanligt... så här dags.

• stora storken

God kväll...

Jag har varit i Gävle i dag vid en underbar konferans centrum vid vatten....god mat och trevligt att träffa det övriga gänget men i övrigt frågade vi varandera mina kollegor och jag vad dagen gett när vi åkt hem....inte mycket...man skulle kunna ta det på telefon komferans...men men...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kazeer

Nu känns det nästan som om ett "god morgon" vore på sin plats. Solen skiner och jag har sovit en stund

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13