Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Fick reda på igår att min polare som jag skulle åka ner med till Metaltown mår så där. Kryar hon inte på sig så får man antagligen ställa in eller så får man åka själv. Ja ja det är ju två veckor kvar.
Morrn morrn
Boppie: Anna blev jättefin och det viktigaste av allt - hon var nöjd med slutresultatet
Hoppas att din kompis kryar på sig till Metaltown ![]()
God morgon.
Det känns lite höstigt i dag, blä.
Imorse sjukskrev jag mig, hade varit vaken flera timmar inatt och mått illa, haft ont i magen och halsbränna!
Jag har alltid dåligt samvete när jag är hemma, men man kan inte gå till jobbet hur som helst! Jag var osäker på om jag skulle bli magsjuk, men jag tror det är stress, magen säger ifrån. Har inte haft nån tid att bara, vara. Antingen är det skolavslutningar eller så har jag varit hos pappa!
Jag är lite avis på min stora dotter
Paul hade köpte hennes studentpresent igår, precis som Joakim så får hon en klocka.
annas klocka var dock på rea och därmed betydligt billigare än vad Joakims klocka var så för att göra det hela rättvist dvs köpa för ungeför samma summa så köpte Paul en skitsnygg Lacoste handväska till Anna *dregel*
Jag vill ochså ha en sån *tjutar avundsjukt i ett hörn*
På tal om studenten så... När Joakim tog studenten så hade deras pappa iallafall lite vett och frågade om han skulle vara med och betala maten, vi tyckte då att fick vi "fria händer" så kunde vi stå för det hela, den gången bekostade han studentskylten...
Den här gången har han inte ens frågat om han ska vara med och sponsra, han har inte ens erbjudit sig att hjälpa till med någonting och trots allt så är ju Anna även hans dotter... 
jag tycker på nå´t vis att det hör till hyfs att han borde ha gjort det... Igår kände jag hornen växa fram och fick god lust att göra en lista på allt vi lagt ut för Annas kläder, skor, frisör, mat osv och sätta upp på kylskåpet 
Bara kläderna, skor, biljett till festen på fredagkväll, grill med klasskompisarna mm har kostat sådär en 2500:- i runda slängar och till det tillkommer maten på fredag för sådär en 30-35personer.... 
livet är lätt när man är pappa på avstånd och bara pyntar 1173:-/mån och sen inte behöver bry sig