• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-10 21:16:05 följande:
    Nu har jag nattat mina små solstrålar. Anton var lite bekymrad, han hade blivit skriken åt i skolan av sina kompisar... de visade sig att de hade spelat Gogo Crazy Bones, eller vad de nu heter, o Anton hade vandrat in på spelplanen. Jag tror jag fick honom att förstås att det inte betyder att de inte tycker om honom, utan bara att han var i vägen. Det är inte lätt att vara sex.
    Det är tufft att vara 6år, mycke man har att lära
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-10 21:20:17 följande:
    Det är tufft att vara 6år, mycke man har att lära
    Jag tycker han är så jävla duktig, allt han lär sig i skolan, han läser o skriver o räknar så bra, o så hinner han vara barn också...
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-10 21:16:18 följande:
    Kan tänka mig att det är rätt skönt att slippa göra allt själv men det lär ju kosta en hel del. Men är man duktig som du (och Paul) och gillar att laga mat och baka så är det väl mycket trevligt att få hemgjort
    Paul o jag gillar ju "hela prylen" dvs leta recept, planera, göra iordning... Är man som min kompis och bara känner *suck* så ä'r det kanon att beställa - det finns ju inga "rätt eller fel", huvudsaken att man väljer en lösning man känner sig bekväm med
  • S vali s

En alvedonsupp och tre timmars sömn och min lillskrutta är pigg o glad igen
    Men hon är snorig och luktar "sjuk"

• stora storken

Nu så ska den här kärringen slänga sig i säng....2 dagar sen semester...

God natt på er...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-10 21:29:10 följande:
    En alvedonsupp och tre timmars sömn och min lillskrutta är pigg o glad igen Men hon är snorig och luktar "sjuk"
    Hoppas hon kryar på sig..
    Jag fick Oscar i säng nu iaf och ska följa efter..go natt!!
  • stora storken

Blir full i skratt...om det nu beror på att en annan är trött...fick reklam till inboxen....i form till stranden på 1 månad....YEehhhhhhhh....skulle inte tro det...*SS*S*S

God natt....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-10 21:22:37 följande:
    Jag tycker han är så jävla duktig, allt han lär sig i skolan, han läser o skriver o räknar så bra, o så hinner han vara barn också...
    Kanon, sträck på dig och var stolt
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-10 22:16:03 följande:
    Blir full i skratt...om det nu beror på att en annan är trött...fick reklam till inboxen....i form till stranden på 1 månad....YEehhhhhhhh....skulle inte tro det...*SS*S*S God natt....
    Jag tänkte detsamma
  • S vali s

Linn har varit hyfsat pigg, hon blev överlycklig när jag plockade fram laxen jag skulle ha till pajen
    - Å mamma är den till mig?
    Självklart fick hon lite lax och var så nöjd så nöjd
    Nu börjar hon dock bli trött, är väl alvedonen som börjar gå ur kroppen skulle jag tro. Linn o Anna har bänkat sig i soffan för att kolla på Pingu

Svar på tråden Kärringmaffian del 13