• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys

stora storken skrev 2009-06-10 20:22:07 följande:

Vagn kan vara bra till mycket...
    Ja blir man en baglady så slipper man släpa runt på sitt bråte.
  • Caffreys

stora storken skrev 2009-06-10 20:22:07 följande:

Vagn kan vara bra till mycket...
    Storken
    Tänkte på dig när jag var i Uppsala och knackade dörr hos företagen.
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-06-10 20:24:14 följande:
    Nästa vecka åker min kompis till Öland en vecka, dom har hyrt hus via hennes jobb - ett "lyxhus" vid ngn golfbana, plats för 12personer och ynka 3500:_ för en vecka Dom är två familjer som åker ner tillsammans så hyran av huset blir ju nästan gratis *inte ett dugg avis*
    Kanske Ekerum, där är det jätte fint. Bott där en helg på golfklubben.
  • Caffreys

Amelie har deklarerat att hon ska bli drottning så att hon kan bestämma över mig.

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-10 20:27:12 följande:
    Kanske Ekerum, där är det jätte fint. Bott där en helg på golfklubben.
    Så hette det... tror jag

Ameli har helt rätt inställning

Saknar kazeer och hoppas att hon mår bra
  • S vali s

Pratade precis med kompisen som ochså har studenfirande på fredag, hon satt lungt tillbakalutad i soffan och kunde inte förstå hur vi kunde komma på ideen att göra allt själv, dom hade beställt buffe från catering - vi är som dag o natt i det fallet, Paul o jag gillar att baka, laga mat osv medans hon o hennes gube får kalla kårar bara vid tanken

• MRSVi

Nu har jag nattat mina små solstrålar. Anton var lite bekymrad, han hade blivit skriken åt i skolan av sina kompisar... de visade sig att de hade spelat Gogo Crazy Bones, eller vad de nu heter, o Anton hade vandrat in på spelplanen. Jag tror jag fick honom att förstås att det inte betyder att de inte tycker om honom, utan bara att han var i vägen. Det är inte lätt att vara sex.

• Kibell
    S vali s skrev 2009-06-10 21:04:57 följande:
    Pratade precis med kompisen som ochså har studenfirande på fredag, hon satt lungt tillbakalutad i soffan och kunde inte förstå hur vi kunde komma på ideen att göra allt själv, dom hade beställt buffe från catering - vi är som dag o natt i det fallet, Paul o jag gillar att baka, laga mat osv medans hon o hennes gube får kalla kårar bara vid tanken
    Kan tänka mig att det är rätt skönt att slippa göra allt själv men det lär ju kosta en hel del. Men är man duktig som du (och Paul) och gillar att laga mat och baka så är det väl mycket trevligt att få hemgjort
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13