• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

Hoppas alla som inte mådde så bra mår bättre, o att de som mådde bra har fortsatt att göra det. Själv mår jag ganska bra, om någon undrar.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-15 20:29:21 följande:
    God afton.Currygrytan som Anton beställt till middag var ingen större succe... Anton låtsades att han tyckte om den, o åt hälften, Alice åt en tallrik kalla grönsaker från i går, o lite ris.
    Duktigt av Antob att iallafall låtsas att den var god
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-15 20:30:23 följande:
    Hoppas alla som inte mådde så bra mår bättre, o att de som mådde bra har fortsatt att göra det. Själv mår jag ganska bra, om någon undrar.
    Skönt att du mår bra

Linn o jag var ute en sväng o jag sjunger alvedonens lov
    Hur som helst, feber & värk - livet är rätt mysigt ändå
    Det är rätt trivsamt att ligga i en grässluttning o titta på moln o äta smultron från strå tillsammans med sin 3åring och filosofera om var man vill åka
    Linn vill åka till Göteborg och åka spårvagn men det går lika bra med Junibacken i Stockholm
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-15 20:30:47 följande:
    Duktigt av Antob att iallafall låtsas att den var god
    Han är så snäll så!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-15 20:32:47 följande:
    Han är så snäll så!
    Vem har han det efter
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-15 20:32:43 följande:
    Skönt att du mår bra Linn o jag var ute en sväng o jag sjunger alvedonens lov Hur som helst, feber & värk - livet är rätt mysigt ändå Det är rätt trivsamt att ligga i en grässluttning o titta på moln o äta smultron från strå tillsammans med sin 3åring och filosofera om var man vill åka Linn vill åka till Göteborg och åka spårvagn men det går lika bra med Junibacken i Stockholm
    Det låter trevligt!
  • S vali s

Hela tiden Linn o jag var ute satt Mysan på altanen och jamade hjärtskärande...
    stackars krake som blev lämnad ensam hemma {#lang_emotions_dreamer}

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-15 20:33:25 följande:
    Det låter trevligt!
    Ja, både att ligga i en grässlänt och att planera "resor" är rätt trevligt
    Nästa vecka blir det definitivt ngn form av aktivitet, både jag o Linn klättrar på väggarna
    Pratade nyss med min kompis Carola, hon jobbar två veckor till men sen när hon går på semester ska vi ta en dagstur till Mariehamn, vi tänkte ta en dag med okey väder dvs så att vi "går i land" och tillbringar ngr timmar vid det fina badet som finns där
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-15 20:33:16 följande:
    Vem har han det efter
    Det vet du väl! Mig. Förstås.
  • stora storken

I dag var det bad igen på Öland....här kan ni se en riktig "fisk"...ibland har vi andan i halsen men vi vet också att han har god vattenvana även om han är "tuff" - många års babysim.

Klicka på bilden kan ni se då W badar...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13