• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-14 21:41:40 följande:
    Helt ok att det blir efter "lunch" för våran del
    Menn det later bra. Vi kan väl prata mer om det när vi kommer hem.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Nu ska jag logga ut.
    Ha det sa himla bra nu sa ses vi snart!
    God natt!

♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken
    Kibell skrev 2009-07-14 21:21:15 följande:
    Storken,  när kommer ni hem?
    Vi blir kvar på Öland några dagar till....ska vara hemma senast söndag - min stora tjej fyller 19 år på måndag så vi skall fira lite på söndag...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-07-14 21:23:51 följande:
    En fråga sådär bara i största allmänhet - hur många par skor har ni till era barn Ja, skor som dom använder nu i sommar tex 
    Wille använder sina "hoppaklosser" (foppatoffler) mest....men han har väl 3 par skor till samt stövlar...
  • stora storken

Nu är det dags att gå in och lägga sig - vi har suttit ute här...det är så vackert med solnedgång och varmt 19 grader...

• S vali s
    stora storken skrev 2009-07-14 22:09:34 följande:
    Nu är det dags att gå in och lägga sig - vi har suttit ute här...det är så vackert med solnedgång och varmt 19 grader...
    Låter underbart
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kazeer

God morgon!

Jag har sovit som klubbad i natt och gick inte upp förrän 7.15 Mats tog med sig Gustav ut på Stellas morgonpromenad och nu har han åkt iväg till jobbet.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Caffreys

God morgon!

Verkar bli en riktigt fin dag. Gröna Lund står på schemat. Hoppas nu inte min kompis ändrar sig och vill ut och lapa sol istället.

På fredag åker vi ut till Strömma för att på lördag påbörja en en veckas lång båttripp i skärgården, ska bli så skönt.

• Caffreys
    Kibell skrev 2009-07-14 21:36:25 följande:
    Sa just nu längtar jag faktiskt hem.Menn om nan orkar och har lust att ses nagot när vi kommit hem vore det kul
    Men snart är ni hemma igen.
    Enda gången jag längtar hem är när jag är i Norrland annars brukar jag tyckte det är riktigt nice att vara borta.

Vi hittar gärna på saker.
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-07-14 21:39:13 följande:
    Jag går på semeseter på söndag så nästa vecka är jag lös o ledig Läste precis om en Indianutställning på Etnografiska museet med en stor Tipi som barnen kan gå in i, man kan grilla korv över lägerelden mm.Funderar på att åka dit med Linn
    Läste också om den. Sen kör Historiska vikinga grejer för barn.

Ett annat tips parkteatern brukar ju ha teater för barn. ute på Fjäderholmarna är det också barnföreställning.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13