• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    stora storken skrev 2009-07-15 21:03:39 följande:
    I dag var det bad igen på Öland....här kan ni se en riktig "fisk"...ibland har vi andan i halsen men vi vet också att han har god vattenvana även om han är "tuff" - många års babysim.Klicka på bilden kan ni se då W badar...
    Vilken härlig filmsnutt!
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi
    stora storken skrev 2009-07-15 21:03:39 följande:
    I dag var det bad igen på Öland....här kan ni se en riktig "fisk"...ibland har vi andan i halsen men vi vet också att han har god vattenvana även om han är "tuff" - många års babysim.Klicka på bilden kan ni se då W badar...
    Fantastiskt! Jag gav den fem stjärnor.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-15 20:41:39 följande:
    Det vet du väl! Mig. Förstås.
    Ja vem annars
  • stora storken

I kväll är det "knök" fullt på Campingen - dom har lovat toppen väder ...med andra ord en fortsättning på de väder vi haft i några dagar...
    Vi hade tänkt åka vidare men blir nog kvar någon dag till....Wille har inte fått nog av att bada...

Svalis: Hoppas du inte blir sjuk eller rättare sagt sämre...att du får krya på dig..*kram*

Boppie: JAg säger också det...tur att man har ett barn...närman är ute så här...allt är så dyrt.... Fat bada är gratis och det är ett av W stora nöjen...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Nej nu ska jag försöka avsluta min bok...så spännande...

• S vali s

storken: Hälsa mannen i huset, då menar jag den stora
    Linn hälsar till Wille o tackar för kortet

• stora storken
    S vali s skrev 2009-07-15 21:29:01 följande:
    storken: Hälsa mannen i huset, då menar jag den stora Linn hälsar till Wille o tackar för kortet
    Han hälsar tillbaka...den stora...den lilla sover...

Jo jag frågade om jag fick exponera min mans mage på FL...och vad har det för betydelse svara han...jag ser ju ut så här och sen då....
  • Heisan

Jag somnade vad sex o vaknade halv nio...*slut* Svettas som bacon i en stekpanna...

Jag har varit elak mot min dotter idag som har en sida på Bilddagboken.. Hon hade skickat en kommentar till en skolkompis utan att lägga till en smiley-så budskapet blev elakt... Så det blev gästboks/inbox bråk.
    Jag skrev ett brev som hon fick godkänna där hon bad om ursäkt...

Jag blev så ställd för hon brukar aldrig tjafsa..

• stora storken

Jag skulle inte exponera mig...men det är jag...och karlar är som dom är...

• Heisan

Jag brukar inte läsa vad de skriver på nätet utan det var en felklickning som gjorde att jag hamnade på en annan sida....

Svar på tråden Kärringmaffian del 13