• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly

Gomorron!
    Vaknat med huvudvärk, stel i nacken! Sov oroligt inatt, svettades, fast det inte var varmt, klimakteriet på G kanske? mensen kom lite före sist också, jaja, man får inse att man börjar bli gammal..

Idag är det sol iaf, ska försöka få lite sällskap av Hanna idag så blir det lite roligare, sen är resten av veckan bokad, det känns skönt!!

Jag har en massa ägg, köpte två stora paket billigt, sist jag handlade, men glömde att jag hade en stor karta i kylen! Kanske blir lite bakning framåt kvällen...

• MRSVi

Svalis & Moddan: Hoppas ni mår bättre snart!

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-15 10:27:53 följande:
    Gomorron!Vaknat med huvudvärk, stel i nacken! Sov oroligt inatt, svettades, fast det inte var varmt, klimakteriet på G kanske? mensen kom lite före sist också, jaja, man får inse att man börjar bli gammal..Idag är det sol iaf, ska försöka få lite sällskap av Hanna idag så blir det lite roligare, sen är resten av veckan bokad, det känns skönt!!Jag har en massa ägg, köpte två stora paket billigt, sist jag handlade, men glömde att jag hade en stor karta i kylen! Kanske blir lite bakning framåt kvällen...
    Ja vi börjar nog bli lite till åren
    Hoppas att värken ger med sig och att du får en bra dag
    MRSVi skrev 2009-07-15 11:19:15 följande:
    Svalis & Moddan: Hoppas ni mår bättre snart!
    Tack
  • Heisan

Halloj-sjuk, sov 14 timmar känns bättre, huvudvärk, feber o ont i bihålorna..
    Blir pizza o kebab idag...*seeeg*

Orkar inte läsa tillbaka-hoppas att alla har det bra...

• Kazeer
    Heisan skrev 2009-07-15 17:38:14 följande:
    Halloj-sjuk, sov 14 timmar känns bättre, huvudvärk, feber o ont i bihålorna.. Blir pizza o kebab idag...*seeeg*Orkar inte läsa tillbaka-hoppas att alla har det bra...
    Krya på dig! *kram*

Pizza och kebab låter så otroligt gott! Mats ska grilla korv om en stund. Men jag tror att jag hoppar över det och äter lite frukt i stället. "Riktig mat" och jag är inte helt överens - igen
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Gustav var på väg att somna i soffan, så det fick bli en blixtutryckning för att se till att han fick ett bad - ett svalt sådant. Nu ska han nog hålla sig vaken så pass länge att han kan äta lite korv.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

Heisan: Krya på dig, inge kul att vara sjuk i värmen

kazeer: Njut av att vara lite fruktig ett tag

Jag tog tempen nyss, precis som jag anade så hade jag feber. Viserlign bara 38.5 men f*n vad jobbigt det är att ha feber när det är varmt ute
    dET ÄR JU ONSDAG = Paul jobbar, ikväll dock bara till nio så han bör vara hemma strax före tio *yippey*
    Jag börjar nästan tro att jag har UVI, jag hör jhu till kategorin som inte känner av UVI på samma sätt som andra, dvs jag missar den gärna och vips har det gått för långt
    Ska ner o lämna prov i morognbitti...

• modestyonly

En kompis ringde och vi gick till en plaskdamm med lekplats, det var trevligt med lite sällskap, även om Oscar är en badkruka och bara doppade ett finger frivilligt!!

Efter det hade Hanna ett ärende jag följde med på, sen åt vi pizza på en ganska nyöppnad pizzeria i närheten av oss! Oscar har haft ännu en dag utan blöja, trots utfärder

Svalis: 38,5 på en vuxen är hög feber! Vi tål inte lika mycket som dom små..
    Bäst att du kollar upp läget imorgon med ev. UVI!!

• Caffreys

Hallå!

Precis hemkommen efter att ha tillbringat 5 timmar på Grönan. En trevlig dag men som mest bestod av ett evigt köande.

Ska ta mig ett glas iskallt rosévin och luta mig tillbaka.

• Caffreys
    modestyonly skrev 2009-07-15 10:27:53 följande:
    Gomorron!Vaknat med huvudvärk, stel i nacken! Sov oroligt inatt, svettades, fast det inte var varmt, klimakteriet på G kanske? mensen kom lite före sist också, jaja, man får inse att man börjar bli gammal..Idag är det sol iaf, ska försöka få lite sällskap av Hanna idag så blir det lite roligare, sen är resten av veckan bokad, det känns skönt!!Jag har en massa ägg, köpte två stora paket billigt, sist jag handlade, men glömde att jag hade en stor karta i kylen! Kanske blir lite bakning framåt kvällen...
    Det är till å ägga upp sig
Svar på tråden Kärringmaffian del 13