• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys
    Heisan skrev 2009-07-15 17:38:14 följande:
    Halloj-sjuk, sov 14 timmar känns bättre, huvudvärk, feber o ont i bihålorna.. Blir pizza o kebab idag...*seeeg*Orkar inte läsa tillbaka-hoppas att alla har det bra...
    Krya på dig!
  • Caffreys
    modestyonly skrev 2009-07-15 18:36:08 följande:
    Så roligt
    Ja jag är en riktig lustigkurre
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-15 18:19:39 följande:
    Hallå!Precis hemkommen efter att ha tillbringat 5 timmar på Grönan. En trevlig dag men som mest bestod av ett evigt köande.Ska ta mig ett glas iskallt rosévin och luta mig tillbaka.
    Ett glas rose kan du vara värd efter at ha köat en dag

moddan: Anna o Joakim var riktiga badkrukor när dom var små, Linn däremot... Hon är helt galen och jag skulle önska att hon vore en badkruka
    At gå o bada med Linn är värsta tränings/uppstressningspasset - man måste vara på helspänn hela tiden. Hon rusar rätt ut i vattnet, fortsätter att gå tills hon inte bottnar längre, hoppar från bryggan osv osv.
    Paul o jag har bestämt oss för att sätta henne i lek/simskola nu i höst - plask o lek och simundervisning för de barn som är mogna/vill det. Små grupper i en liten bassäng, låter lagom för en då 4åring
  • S vali s

I söndags när vi städade hittade jag tre olika intyg om Linns frånvaro från förskolan som skulle ha postats till FK´s, sammanlagt sju dagar som jag ska ha ersättning för.
    La breven på lådan i måndagsmorse och nu gick jag in för att kolla att jag även hade begärt pengar för dessa dagar - det hade jag och jag såg dessutom att FK´s redan handlagt ärendena dvs pengar på kontot redan i morgon {#lang_emotions_surprised}
    Måste vara någon ivrig semestervikarie som ligger i o jobbar så svetten lackar

• Caffreys

Efter ett besök på Grönan kan jag bara konstatera att jag är glad att jag bara har ett barn. Det är ju inte direkt billigt. Men efter att ha besökt Bakken i Köpenhamn så ger jag inte så mycket för Grönan.

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-15 19:09:09 följande:
    Efter ett besök på Grönan kan jag bara konstatera att jag är glad att jag bara har ett barn. Det är ju inte direkt billigt. Men efter att ha besökt Bakken i Köpenhamn så ger jag inte så mycket för Grönan.
    Man blir nästan mörkrädd när man sätter sig o går igenom vad ett besök på en djurpark eller ett nöjesfält kostar
    Vi ska ju till Kolmården nu i sommar, kollade priserna häromdagen - bara inträdet för en dag för Paul, Linn o mig  landade på 6-700:- om jag inte minns fel. Sen tillkommer glas, div åkturer på karuseller osv
    Tur man bara har ett barn
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-07-15 19:21:13 följande:
    Man blir nästan mörkrädd när man sätter sig o går igenom vad ett besök på en djurpark eller ett nöjesfält kostar Vi ska ju till Kolmården nu i sommar, kollade priserna häromdagen - bara inträdet för en dag för Paul, Linn o mig  landade på 6-700:- om jag inte minns fel. Sen tillkommer glas, div åkturer på karuseller osvTur man bara har ett barn
    ja vi gjorde av med 1000 kr på åkband, entré, mat och lite annat. Men som jag sa till Carola, bara att betala och se glad ut.
  • MRSVi

God afton.

Currygrytan som Anton beställt till middag var ingen större succe... Anton låtsades att han tyckte om den, o åt hälften, Alice åt en tallrik kalla grönsaker från i går, o lite ris.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13