Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Monteringen gick bra, lite pyssel ![]()
Ja vad säger man om envisa karlar...tur att man inte hade husvagnen bakom när vi skuttade fram som kängurus... ![]()
Vi har lite "problem" på nappfronten med Linn
Paul o jag tycker att det har varit dags att sluta med nappen nu ett tag men ju mer vi har prqatat om det desto ihärdigare har Linn blivit i sitt nappanvändande, så vi bestämde oss för att lägga ner tjatet ett tag o sen ta nya tag
Linn har varit med och förhandlat om vad hon ska få när hon slutar med nappen och idag när vi åkte till stan sa hon - Mamma jag lämnar nappen i bilen idag, jag ska sluta med nappen...
Hon lämnade nappen i bilen men jag förklarade att det inte skulle bli "sluta med nappen presenten idag", hon var superduktig när vi var inne i stan. frågade efter nappen mot slutet men jag sa barfa att den ligger ju i bilen...
När vi kom tillbaka till bilen efter sex timar så tog hon direkt nappen, snuttade lite och la ifrån sig den och har ännu inte använt den igen - hon har dock försäkrat sig om att hon får ta nappen sen när det är dags att sova...
Svalis: Det verkar som om Linn är på god väg att sluta med napp.
Jag undrar hur vi ska gå till väga, när vi ska få Gustav att sluta suga på tummen...