• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-20 21:32:21 följande:
    Svalis: Det verkar som om Linn är på god väg att sluta med napp.Jag undrar hur vi ska gå till väga, när vi ska få Gustav att sluta suga på tummen...
    Hoppas kan man ju alltid
    Jag frågade henne om vi skulle åka till Skansen på fredag, hon var mycke tveksam...
    Då kom jag på att vi pratat om att lämna hennes nappar till kattungarna där
    - Linn vi kan åka till Skansen utan att lämna napparna till kattungarna
    - Ja mamma jag vill åka till Skansen

Jaja, skynda långsamt...
  • stora storken

Här hemma hittade vi helt enkelt inte nappen en kväll....och det gick bra natten lång...dagen efter hittade jag en under soffan då jag städade....sa inget och sen åkte vi i väg med husvagnen....vi hade en reserv med och W frågade en gång men vi sa att har du inte tagit med den så finns det ingen...okej sa han...

Nu när vi landade i lördags så hittade W en napp...han snutta lite...sn "trollade" Henry bort den....då det var dags att gå och lägga sig så fråga han men sa i nästa mening...nej mina tänder blir inte bra... ...så vi har nog slutat med napp nu... ..men han snuttar väldigt på Zebbe i mellanåt....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-20 21:45:49 följande:
    Här hemma hittade vi helt enkelt inte nappen en kväll....och det gick bra natten lång...dagen efter hittade jag en under soffan då jag städade....sa inget och sen åkte vi i väg med husvagnen....vi hade en reserv med och W frågade en gång men vi sa att har du inte tagit med den så finns det ingen...okej sa han...Nu när vi landade i lördags så hittade W en napp...han snutta lite...sn "trollade" Henry bort den....då det var dags att gå och lägga sig så fråga han men sa i nästa mening...nej mina tänder blir inte bra... ...så vi har nog slutat med napp nu... ..men han snuttar väldigt på Zebbe i mellanåt....
    Skönt
     Vi har ju nappar som ligger överallt, jag ska ta och samla ihop alla i morgon så att dom inte ligger och frestar
  • Kazeer

Vi sitter och kollar på SVT:s temakväll om månlandningen och varken Mats eller jag hade lust att slita oss från TVn för att natta Gustav *fy på oss* Men Gustav lade sig tillrätta i soffan och så sade han: "Illis, Illis". Jag måste säga att jag fattade ingentin till att börja med. Men så föll polletten ner. Han ville ha sin gorilla. Mats kallar den för Gorillis. Han fick sin gorilla men inte somnade han i soffan för det. Klockan nio bar jag in honom till hans säng och satt bredvid honom i ett par minuter och sedan var han redo att somna ... med Illis i ett fast grepp.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-20 21:51:44 följande:
    Vi sitter och kollar på SVT:s temakväll om månlandningen och varken Mats eller jag hade lust att slita oss från TVn för att natta Gustav *fy på oss* Men Gustav lade sig tillrätta i soffan och så sade han: "Illis, Illis". Jag måste säga att jag fattade ingentin till att börja med. Men så föll polletten ner. Han ville ha sin gorilla. Mats kallar den för Gorillis. Han fick sin gorilla men inte somnade han i soffan för det. Klockan nio bar jag in honom till hans säng och satt bredvid honom i ett par minuter och sedan var han redo att somna ... med Illis i ett fast grepp.
    Då har Gorillan fått sitt namn Illis
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-20 21:55:27 följande:
    Då har Gorillan fått sitt namn Illis
    Just det. Det har känts lite konstigt, när folk frågar vad gorillan heter. Men nu vet jag vad jag ska svara.
  • Kibell

Har med sett om månlandningen. Nu ska jag se Prison Break. Fast jag trötnade rdean i säsong 3

♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

Nu ska den här kärringen ta sig i säng.... ...vi får se om vi sticker ut i morgon igen med husvagnen....

• Kazeer

I lördags visade Gustav morfar hur man ska göra när man ska sova. Morfar fick lägga sig i Gustavs säng. Själv lade han sig på golvet med ett gosedjur som huvudkudde ... och sedan började han göra snarkljud Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag blev så full i skratt

• stora storken

Spelar in Prison....ska se det i husvagnen...syrran har spelat in de två tidigare... ...enligt henne var det mycket spännande...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13