Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Här hemma hittade vi helt enkelt inte nappen en kväll....och det gick bra natten lång...dagen efter hittade jag en under soffan då jag städade....sa inget och sen åkte vi i väg med husvagnen....vi hade en reserv med och W frågade en gång men vi sa att har du inte tagit med den så finns det ingen...okej sa han...
Nu när vi landade i lördags så hittade W en napp...han snutta lite...sn "trollade" Henry bort den....då det var dags att gå och lägga sig så fråga han men sa i nästa mening...nej mina tänder blir inte bra...
...så vi har nog slutat med napp nu...
..men han snuttar väldigt på Zebbe i mellanåt.... ![]()
Vi sitter och kollar på SVT:s temakväll om månlandningen och varken Mats eller jag hade lust att slita oss från TVn för att natta Gustav *fy på oss* Men Gustav lade sig tillrätta i soffan och så sade han: "Illis, Illis". Jag måste säga att jag fattade ingentin till att börja med. Men så föll polletten ner. Han ville ha sin gorilla. Mats kallar den för Gorillis. Han fick sin gorilla men inte somnade han i soffan för det. Klockan nio bar jag in honom till hans säng och satt bredvid honom i ett par minuter och sedan var han redo att somna ... med Illis i ett fast grepp.
Har med sett om månlandningen. Nu ska jag se Prison Break. Fast jag trötnade rdean i säsong 3 ![]()
Nu ska den här kärringen ta sig i säng....
...vi får se om vi sticker ut i morgon igen med husvagnen.... ![]()
I lördags visade Gustav morfar hur man ska göra när man ska sova. Morfar fick lägga sig i Gustavs säng. Själv lade han sig på golvet med ett gosedjur som huvudkudde ... och sedan började han göra snarkljud
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag blev så full i skratt
![]()
Spelar in Prison....ska se det i husvagnen...syrran har spelat in de två tidigare...
...enligt henne var det mycket spännande... ![]()