• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken
    Heisan skrev 2009-07-20 16:42:39 följande:
    Fyndade ett par Tretorn-stövlar till Evelynne på Granngården. 99:- Helt ok... Bra kvalité...
    Ett klipp....

Här har jag varit ut med mellan tjejen för att hitta jeans på rean...men vi kom hem utan...hon fortsätter leta själv...och det är mamma mycket tacksam för...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell

Halloj!
    Vi har haft en trevlig em på stan med Svalis och Linn. Först var vi på BR i Gallerian. Där hittade tejerna lita saker dom ville ha. Sedan gick vi till Wayne´s coffe på Mio och fikade. Belle ville ha precis som Linn Sedan tog vi en promenad till lilla BR och PUB-huset. Belle fick läppbalsam av Svalis, tack snälla
    Nu har jag ätit. Belle prövar sina Fifi-rullskridskor och jag försöker sätta ihop ponnystallet
    TAck för en trevlig em Svalis och Linn

♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

Kibell: Låter som en mysig dag...

Har dom rea på Br också? Brukar dom ha det? Jag menar nu är de så mycket rea hit och dit...jag har aldrig tänkt på om man rear leksaker....bra pris brukar dom kalla det...er super price...

• Kibell
    stora storken skrev 2009-07-20 19:46:31 följande:
    Kibell: Låter som en mysig dag... Har dom rea på Br också? Brukar dom ha det? Jag menar nu är de så mycket rea hit och dit...jag har aldrig tänkt på om man rear leksaker....bra pris brukar dom kalla det...er super price...
    Ja det var trevligt. Ja det var lite rea.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken
    Kibell skrev 2009-07-20 20:22:35 följande:
    Ja det var trevligt. Ja det var lite rea.
    Där ser man...

Nu har Wille stupat i säng ....han var trött och bad om att få gå och lägga sig,.....
  • MRSVi

God kväll...

Än så länge går sommarlovet bra, barnen leker så snällt tillsammans. Jag lyckades få en rabatt rensad, men FY vad trist det är.

• S vali s
    Heisan skrev 2009-07-20 16:39:07 följande:
    Äsch-hon gillar flaskan o får ha den så länge hon vill... *hukar mig av rädsla för FL-mammorna*
    Jag har ingasomhelst synpunkter på flaska eller inte flaska, tänkte bara om det var kris
  • MRSVi
    MRSVi skrev 2009-07-20 20:32:59 följande:
    God kväll...Än så länge går sommarlovet bra, barnen leker så snällt tillsammans. Jag lyckades få en rabatt rensad, men FY vad trist det är.
    Att man aldrig lär sig... nu tjafsar de förstås!
  • MRSVi
    MRSVi skrev 2009-07-20 20:33:43 följande:
    Att man aldrig lär sig... nu tjafsar de förstås!
    Fast nu är de sams igen. Det går undan i svängarna.
  • S vali s

kibell: Tack för en mysig stund
    Linn "läppglansade" sina läppar många ggr på hemvägen
    Ly cka till med monteringen av stallet
    Linn håller på att måla sin porslinsponny för fulla mugar

storken: Blev det Uppsala o ngr jeans

MrsV: En rabatt mindre att rensa... men du kanske å andra sidan bara har en rabatt

Jag - Den där linan är för tjock
    Paul - Nej då det brukar vara den här tjockleken på IKEAs linor...
    Jag - Men jag höll ju på med gungan i morse, den där linan är för tjock
    Paul - Nej den är inte för tjock, det ser bara ut så
    Jag - Den är för tjock, jag både ser och känner det. Det kommer inte att funka
    Paul - Jag är 100 på att den funkar, nu tar vi den här...

När vi väl kom hem började operation montering av gunga och... ojdå! Linan vi käöpte var visst för tjock *himlar med ögonen*
    Nåja, Paul letade fram ett annat rep så länge så nu sitter gungan på plats och jag...
    Näe jag känner inget behov av att säga "vad var det jag sa..." det räcker att gå runt och le

Svar på tråden Kärringmaffian del 13