• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Idag gick det lite bättre på simskolan. Sporrade henne med att lova att gå till leksaksaffären

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-23 11:35:07 följande:
    Idag gick det lite bättre på simskolan. Sporrade henne med att lova att gå till leksaksaffären
    Mutor fungera ofta
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kibell

Tyvärr blir det inga mutor idag. Belle ligger på badrumsgolvet och vägrar göra som jag säger. Ska inte behöva tjata. Har sagt att om vi ska åka får hon gå in i duschen. Men hon ligger bara på golvet och skriker att hon vill (åka till leksaksaffären). Men beter man sig så så blir det inget. Har sagt att hon ska få sina tre saker men iínte idag.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Isabelle är fortfarande arg! Hon tänker minsann åka till BR idag punkt slut! Men den här gången mesra jag inte och åker iväg. Oftast så har jag gjort det felet att ändå åka för att jag behöver nåt. Men den här gången kan mina saker vänta till imorgon.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Nu så har hon lugnat ner sig och tittar på teckande Pippi. Jag ska värma på lasange från igår.

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-23 13:27:28 följande:
    Nu så har hon lugnat ner sig och tittar på teckande Pippi. Jag ska värma på lasange från igår.
    Jag tycker det är jättebra att du inte gav med dig!
  • MRSVi

Alice har klätt ut sig till häxa, o Anton löser Sudoku. Vi var på promenad tidigare, o så fick Anton springa några varv på rugbyplan, det behövdes. Jag dricker varm choklad, trots sommarvärmen...

• Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-23 13:55:03 följande:
    Jag tycker det är jättebra att du inte gav med dig!
    Tack, det tycker jag med. För oftast så gör jag det. Men nu måste jag bli bättre på att stå för det jag säger. Hon blir äldre och det blir svårare om jag fortsätter som jag gjort.
    När vi satt i soffan och åt sa hon:
    - Mamma jag älskar dig, mest i hela världen.
    Det värmed kan jag lova {#lang_emotions_heart}
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-23 13:57:29 följande:
    Alice har klätt ut sig till häxa, o Anton löser Sudoku. Vi var på promenad tidigare, o så fick Anton springa några varv på rugbyplan, det behövdes. Jag dricker varm choklad, trots sommarvärmen...
    Varm choklad är aldrig fel.
    Tänkte slå på stort och köpa hem lite rosé till helgen
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13