• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

Svalis: Katter är speciella...och då särskilt små kattungar...dom är förhärliga...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Nu är det dags att försöka få min lilla skrutt i säng...han är helt slut...så mycket spännande nu närbåda tjejerna är hemma och Linas pojkvän som blivit W favo... ..Lina har gett sig på möbler om sitt rum....varit på Ikea ett antal gånger...fint blir det och genomtänkt...

• stora storken

Gubben tog så kallad egen tid och stack ut med Mc för att åka ett tag och sticka till kompisen och fika,..... ...

• S vali s
    stora storken skrev 2009-07-23 19:45:25 följande:
    Svalis: Katter är speciella...och då särskilt små kattungar...dom är förhärliga...
    Jag är tokkär i vår lilla kattunge
    Jag trodde inte att jag skulle ta henne till mitt hjärta så maximalt, är lite förvånad själv {#lang_emotions_heart}
    Kan ju bero på att hon valt ut mig som sin skugga
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-23 19:48:25 följande:
    Nu är det dags att försöka få min lilla skrutt i säng...han är helt slut...så mycket spännande nu närbåda tjejerna är hemma och Linas pojkvän som blivit W favo... ..Lina har gett sig på möbler om sitt rum....varit på Ikea ett antal gånger...fint blir det och genomtänkt...
    Kul för Lina

Vi ska ochså till IKEA snart och köpa möblerna till nya rummet
  • MRSVi
    Heisan skrev 2009-07-23 15:30:01 följande:
    MrsV-Antons lilla visa: Happy birthday to you.... Är mycket poppis här o de stora sjunger på den o skrattar hysteriskt...
    Samma här.
  • MRSVi

Nu har maken semester... så i morgon får han hjälpa till att städa hela huset. O skjutsa kisse till veterinären, Vincent ska få en kattinfluensaspruta, o en tassikyr... vi fick nåt presentkort på gratis kloklippning nånstans, o han är inte så aktiv längre, så hans klor blir rätt långa.

• MRSVi

De där skorna jag har dateat ett tag... de fick följa med mig hem i dag.
    O de var nedsatta med över 50 procent!

• MRSVi
    stora storken skrev 2009-07-23 19:31:27 följande:
    Wille har fått en helt fantastisk fantasi....och jag /gubben har mycket svårt för att hålla oss i från skratt i mellanåt... Samt att han hej hejar alla på campingen...och hejar dom inte tillbaka säger..han till oss...ojoj...de blev fel...
    Surpuppor som inte kan förmå sig att heja tillbaka! Nog har det blivit fel alltid...
  • Heisan
    MRSVi skrev 2009-07-23 20:16:05 följande:
    Samma här.
    Jag berättade vem Anton var o de vart mycket imponerade över att han bor i England..
Svar på tråden Kärringmaffian del 13