• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-23 18:49:30 följande:
    Hej  hej...nu har vi landat hemma för att tvätta och proviantera samt ta med oss tonåringarna...i morgon drar vi till Söderfors...där finns pool....våra kompisar är redan där...
    Härligt
    Kul att tonåringarna hänger med en sväng
  • S vali s

Idag känner jag att jag håller på att få krupp
    Både Paul o Joakim jobbade ju sent igår och så även idag så mitt enda "pratsällskap" i två dygn har varit Linn...
    Inget ont om min dotter men jag börjar känna en viss desperation efter att få prata med någon vuxen, som tur är så ska vi hem till en kompis i morgon och spana in henne snya lägenhet

• stora storken
    S vali s skrev 2009-07-23 19:25:30 följande:
    Idag känner jag att jag håller på att få krupp Både Paul o Joakim jobbade ju sent igår och så även idag så mitt enda "pratsällskap" i två dygn har varit Linn...Inget ont om min dotter men jag börjar känna en viss desperation efter att få prata med någon vuxen, som tur är så ska vi hem till en kompis i morgon och spana in henne snya lägenhet
    Jobbigt ...de är sant att man får krupp efter ha umgåtts i x antal dygn med en 3-4 åring....jag mins då W var sjuk och man var hemma ett antal dagar...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-23 19:28:26 följande:
    Jobbigt ...de är sant att man får krupp efter ha umgåtts i x antal dygn med en 3-4 åring....jag mins då W var sjuk och man var hemma ett antal dagar...
    Det är alldeles underbart men... ja ibland vill man diskutera annat än My Little Pony och den världen
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-07-23 19:25:30 följande:
    Idag känner jag att jag håller på att få krupp Både Paul o Joakim jobbade ju sent igår och så även idag så mitt enda "pratsällskap" i två dygn har varit Linn... Inget ont om min dotter men jag börjar känna en viss desperation efter att få prata med någon vuxen, som tur är så ska vi hem till en kompis i morgon och spana in henne snya lägenhet
    Tänk på mig då..

Lynnen kom vid sex-tiden o var ledsen o bad om att få gåo lägga sig
  • stora storken

Wille har fått en helt fantastisk fantasi....och jag /gubben har mycket svårt för att hålla oss i från skratt i mellanåt...

Samt att han hej hejar alla på campingen...och hejar dom inte tillbaka säger..han till oss...ojoj...de blev fel...

• stora storken

Här om kvällen när Henry och W var iväg och bastade....det var varmt i bastun...och där satt redan 3 gubbar längst upp och svettades för fullt....då fäller W kommentaren...Pappa! De ä kallt....snacka att det blev gapskratt i bastun,.....fast vi som bastat med W ett antal gånger vet att han säger så för att få slänga vatten på stenarna...

• S vali s
    stora storken skrev 2009-07-23 19:34:14 följande:
    Här om kvällen när Henry och W var iväg och bastade....det var varmt i bastun...och där satt redan 3 gubbar längst upp och svettades för fullt....då fäller W kommentaren...Pappa! De ä kallt....snacka att det blev gapskratt i bastun,.....fast vi som bastat med W ett antal gånger vet att han säger så för att få slänga vatten på stenarna...

Underbara lilla Wille
    Jag älskar barns fantasi, man viker sig dubbel av skratt och undrar varifrån dom får allting

Heisan: Ok, med dina fyra ligger jag i lä
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-07-23 19:36:26 följande:
    Underbara lilla Wille Jag älskar barns fantasi, man viker sig dubbel av skratt och undrar varifrån dom får allting Heisan: Ok, med dina fyra ligger jag i lä
    Jag pratar alltför sällan med vuxna-inte konstigt att hjärnan min krymper o jag inte har mycket vettigt att säga..
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-23 19:39:18 följande:
    Jag pratar alltför sällan med vuxna-inte konstigt att hjärnan min krymper o jag inte har mycket vettigt att säga..
    Efter ett par dagar saknar jag vuxenpratet
    Men för alldel, oftast räcker det att Paul kommer hem så jag får tjata av mig lite

Nu har Mysan krypit ner i min tröja {#lang_emotions_surprised} Hennes favvoställe i går o idag är under min tröja...
    Läste ngnstans i en tråd att kattungar dras till svettlukt, att det påminner om deras mamma.... Antagligen därför
Svar på tråden Kärringmaffian del 13