• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-23 08:57:28 följande:
    Det är völdigt sällan jag har PMS och då är det rätt lindrigt jämfört med hur andra har det *peppar peppar*
    Var glad för det. Finns ju dom som har det betydligt värre än jag. Som inte fungerar överhuvudtaget när det är dags. Jag blir bara fruktansvärt irriterad. Och eftersom det bara finns Belle hemma så är det hon som får ta mitt dåliga humör fast hon inte gjort något. Men jag säger till henne att jag inte är arg på henne utan har mens och är irriterad därför. Så hon bryr sig väl inte så mycket
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-23 09:05:29 följande:
    Var glad för det. Finns ju dom som har det betydligt värre än jag. Som inte fungerar överhuvudtaget när det är dags. Jag blir bara fruktansvärt irriterad. Och eftersom det bara finns Belle hemma så är det hon som får ta mitt dåliga humör fast hon inte gjort något. Men jag säger till henne att jag inte är arg på henne utan har mens och är irriterad därför. Så hon bryr sig väl inte så mycket
    Jag har en kompis som förvandlas till ett monster, hon mår riktigt dåligt
  • Kibell

Inser att snart har 4 av 6 semesterveckor gått Skulle med lätthet gå hemma hela augusti med om man hade haft råd...
    Saknar när jag var föräldraledig

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-23 09:18:36 följande:
    Inser att snart har 4 av 6 semesterveckor gått Skulle med lätthet gå hemma hela augusti med om man hade haft råd...Saknar när jag var föräldraledig
    Visst går det fort... men å andra sidan kan du snart ta fram adventsljusstakarna!
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-23 09:33:58 följande:
    Visst går det fort... men å andra sidan kan du snart ta fram adventsljusstakarna!
    Nog för att jag gillar julen men den får gärna vänta! Gillar sommaren bättre
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-23 08:57:28 följande:
    Det är völdigt sällan jag har PMS och då är det rätt lindrigt jämfört med hur andra har det *peppar peppar*
    När jag var drygt 20, hade jag hemsk PMS. Jag kunde börja stortjuta för ingenting, t ex när jag hängde tvätt. Jag kunde ha så hemskt nattsvarta tankar att jag ibland var rädd, när en lastbil körde förbi, eftersom jag trodde att jag skulle kasta mig ut framför den. Det var verkligen hemskt!
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Gustav ville gå ut, efter frukost. Himlen såg regntung ut så jag tog med mig hans regnjacka. Gustav bestämde hur vi skulle gå. Så fort vägen delade på sig så pekade han och sa "häråt". Vi hade inte varit ute många minuter, när det började duggregna. Efter en halvtimme började det spöregna. Det bekom inte Gustav det minsta men jag hade ingen regnjacka och blev alldeles sjöblöt. Efter en halvtimme ute i spöregn, var det väldigt skönt att kommma hem. Gustav hade gärna stannat ute mycket längre

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-23 09:33:58 följande:
    Tänkte inte på det... snart är det dags för {#lang_emotions_tomte}
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-23 10:33:18 följande:
    När jag var drygt 20, hade jag hemsk PMS. Jag kunde börja stortjuta för ingenting, t ex när jag hängde tvätt. Jag kunde ha så hemskt nattsvarta tankar att jag ibland var rädd, när en lastbil körde förbi, eftersom jag trodde att jag skulle kasta mig ut framför den. Det var verkligen hemskt!
    Fy vad hemskt.... Jag har en dag i månaden då jag känner mig "deppig" dvs jag går runt o tänker trista tankar om hur förbenat tråkigt allt är - ngn gång framåt em brukar jag koppla ihop, aha... det är så dags och genast känns allt bättre
    men som sagt, jag har light version och är oerhört tacksam för det.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13