• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-23 14:01:13 följande:
    Varm choklad är aldrig fel.Tänkte slå på stort och köpa hem lite rosé till helgen
    Låter som en bra plan!
  • Kazeer

Jag såg de sista minuterna av Dr Quinn. Idag var det bröllop - Dr Quinn och Sully gifte sig. De åkte iväg på sin bröllopsresa i en tågvagn som var omgjord till en bröllopssvit. Det var en massa pussande och varje gång Sully pussade Dr Quinn, kastade Gustav sig över mig för att pussa mig Sedan började det hetta till och skulle nog bli mer än pussande. Då sprang Gustav iväg och ropade "Pappa"

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-07-23 14:12:06 följande:
    Jag såg de sista minuterna av Dr Quinn. Idag var det bröllop - Dr Quinn och Sully gifte sig. De åkte iväg på sin bröllopsresa i en tågvagn som var omgjord till en bröllopssvit. Det var en massa pussande och varje gång Sully pussade Dr Quinn, kastade Gustav sig över mig för att pussa mig Sedan började det hetta till och skulle nog bli mer än pussande. Då sprang Gustav iväg och ropade "Pappa"
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-23 13:57:29 följande:
    Alice har klätt ut sig till häxa, o Anton löser Sudoku. Vi var på promenad tidigare, o så fick Anton springa några varv på rugbyplan, det behövdes. Jag dricker varm choklad, trots sommarvärmen...
    Varm choklad låter gott

kibell: Bra att du inte gav med dig

jag har städat lite o belönat mig med att ta lite tid till att rita mönster till en kjol samt sy färdigt ett linne till Linn
  • S vali s
  • Kibell

Tror jag ska passa på och vila en liten stund i soffan medans Belle kollar Charlie och Lola.
    Någon som kan rekommendera ett gott rosé?

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    De få gånger jag har sett Dr Quinn har jag också velat ropa på hjälp.
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-23 14:50:30 följande:
    Tror jag ska passa på och vila en liten stund i soffan medans Belle kollar Charlie och Lola.Någon som kan rekommendera ett gott rosé?
    Jag går alltid efter utseendet på flaskan
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-07-23 14:50:30 följande:
    Tror jag ska passa på och vila en liten stund i soffan medans Belle kollar Charlie och Lola.Någon som kan rekommendera ett gott rosé?
    Jag har ingen aning om vad de säljer i Sverige, men det finns säkert nån "vilket rosevin site" nånstans?
  • S vali s

Jag föreslog precis att vi skulle åka till Norrtälje men den lilla damen har stenkoll på att det är "Horseland" på em så hon vill vara hemma

Svar på tråden Kärringmaffian del 13