Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Hej på er alla kärringar
Nu ä jag hemma igen o resan gick bra....men nu är det trist..det bara ööööööser ner m regn o blåst...
MrsV-Antons lilla visa: Happy birthday to you.... Är mycket poppis här o de stora sjunger på den o skrattar hysteriskt...
Mats kom hem från jobbet och var på ett strålande humör. Han skulle köra två vändor sten till återvinningscentralen och sedan ta med sig Gustav till Bauhaus.
När han kom hem efter andra stenrundan, var det goda humöret som bortblåst. Nån idiot hade lyckats repa hans bil. Som tur är så fick han namn etc på personen men det är ju ändå en massa bök med att få repan åtgärdad.
Jag har slängt in en kladdkaka i ugnen och satt en bröddeg på jäsning. Kanelbullar får det bli en annan dag, eftersom smöret inte räcker.
Nu ska ja börja fundera på hur jag ska laga Gustavs vagn...
såg precis mailet om att FL`s tönt tidning läggs på is - inget jag kommer att sakna, däremot tackar jag o tar emot 3 gratis nummer av Matmagasinet
Ibland är det kul aqtt vara PLUSmedlem ![]()
Hej hej...nu har vi landat hemma för att tvätta och proviantera samt ta med oss tonåringarna...i morgon drar vi till Söderfors...där finns pool....våra kompisar är redan där... ![]()