• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-23 10:36:54 följande:
    Gustav ville gå ut, efter frukost. Himlen såg regntung ut så jag tog med mig hans regnjacka. Gustav bestämde hur vi skulle gå. Så fort vägen delade på sig så pekade han och sa "häråt". Vi hade inte varit ute många minuter, när det började duggregna. Efter en halvtimme började det spöregna. Det bekom inte Gustav det minsta men jag hade ingen regnjacka och blev alldeles sjöblöt. Efter en halvtimme ute i spöregn, var det väldigt skönt att kommma hem. Gustav hade gärna stannat ute mycket längre
    Regn är underbart - både från insidan av fönstret och "live"
  • S vali s

Jag ska egentligen städa Linns rum - igen!!!
    Idag tänkte jag plocka bort hennes duplo o littlepeople figurer eftersom det var väldigt länge sen hon lekte med dom. Dessutom tänkte jag ställa alla "bebisböcker" dvs pekböcke, Max osv i en av hyllorna ute i garaget - det händer att vi tittar i dessa böcker men inte tillräckligt ofta för att motivera all den plats dom tar upp

• dae

vart kan man köpa leilas böcker..  hur många böcker (Bak) har hon gjort... nån som vet

• Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-23 10:45:29 följande:
    Jag ska egentligen städa Linns rum - igen!!!Idag tänkte jag plocka bort hennes duplo o littlepeople figurer eftersom det var väldigt länge sen hon lekte med dom. Dessutom tänkte jag ställa alla "bebisböcker" dvs pekböcke, Max osv i en av hyllorna ute i garaget - det händer att vi tittar i dessa böcker men inte tillräckligt ofta för att motivera all den plats dom tar upp
    Jag ska röja i groventrén och i köket ... och sedan kanske jag bakar kanelbullar i eftermiddag.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • dae
    dae skrev 2009-07-23 10:48:06 följande:
    vart kan man köpa leilas böcker..  hur många böcker (Bak) har hon gjort... nån som vet
    eller nån tråd här inne me hennes recept... tack för förhand.
  • S vali s
    dae skrev 2009-07-23 11:07:43 följande:
    eller nån tråd här inne me hennes recept... tack för förhand.
    Ingen aning - tyvärr
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-23 10:55:13 följande:
    Jag ska röja i groventrén och i köket ... och sedan kanske jag bakar kanelbullar i eftermiddag.
    Kanelbullebakning låter som ett trevligt "to do"

Jag har lovat mig själv belöning om jag fixar Linns rum
    belöningen En stund vid symaskinen med gptt samvete
  • Kibell
    dae skrev 2009-07-23 10:48:06 följande:
    Har sett i bokaffärena
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly

Gomorron!
    Klev upp sent, så nu blir det bara frukost och sen direkt till jobbet!!
    Inte så kul, men man får skylla sig själv..
    Dags att fixa matlåda..

Svar på tråden Kärringmaffian del 13