• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly

Här har vi haft full fart hela helgen och idag har jag jobbat igen! Har väldigt konstigt schema nu, ledig lö och sö, sen en dags jobb idag, sen två dagar ledigt igen! Från torsdag går jag in i en sjuk period med fem dagars jobb, ledig en och sen tre dagar igen...

• S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-27 22:17:53 följande:
    Här har vi haft full fart hela helgen och idag har jag jobbat igen! Har väldigt konstigt schema nu, ledig lö och sö, sen en dags jobb idag, sen två dagar ledigt igen! Från torsdag går jag in i en sjuk period med fem dagars jobb, ledig en och sen tre dagar igen...
    Såna perioder är inte kul, jag har en mördarperiod på mitt schema där jag jobbar fem, ledig en, jobbar fyra, ledig en, jobbar tre....
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-27 22:31:05 följande:
    Såna perioder är inte kul, jag har en mördarperiod på mitt schema där jag jobbar fem, ledig en, jobbar fyra, ledig en, jobbar tre....
    Inte kul alls, man vill bara sätta sig och gråta i ett hörn till slut!!
    Nu dags för sömn..natti!!
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-27 23:06:05 följande:
    Inte kul alls, man vill bara sätta sig och gråta i ett hörn till slut!!Nu dags för sömn..natti!!
    Sov gott

Jag ska ochså nanna kudden så jag är pigg o redo för en dag med Bamse o Delfiner på Kolmården
  • Kazeer

God morgon!

Jag har lyckats förhandla mig till en liten stund med datorn. Min son vakar som en hök över mig, så att jag inte ska glömma bort att han ska använda den sedan

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Svalis: Ha en härlig dag på Kolmården.

• Heisan

Hua-jag har sovit dåligt i natt, inte många timmar, har haft svårt att slappna av.. Käkade grovt bröd innan jag gick o lade mig o fick ont som f*n i ländryggen....Så nu käkar jag solrosfrön o hoppas att det "släpper"...

Idag ska jag åka o köpa ett hundregntäcke till Hälge.. Han drunknade i sitt shettistäcke..

• modestyonly

Halloj!
    Nu har Oscar och J åkt iväg på semester till kusiner, så nu är man bara tonårsmamma nästan en vecka..
    Är ledig idag och imorgon, sen är det, jobb för hela slanten..

• Kazeer

Gustav och jag körde till Järavallen och gick en promenad i skogen. Vi hittade några förskrämda hallon, som Gustav efter viss tvekan gick med på att äta. Myror är jätteintressanta att titta på. Det kan man göra länge. För att inte tala om kottar. Gustav såg det som sin uppgift att rensa stigen från ALLA kottar. Först kastade han bara ut dem i terrängen. Men sedan upplyste jag honom om att de hade ramlat ner från tallkronorna och då skulle han ju kasta tillbaka dem En liten bananpaus blev det, sittandes med ryggen mot en stor tall.

På hemvägen stannade vi och åt lunch på MAX. Det var inte planerat men det hade tagit bra mycket längre tid att gå 1500 m i skogen än vad jag hade räknat med - och jag var absolut vrålhungrig. Sedan handlade vi middagsmat på ICA.

Nu sover lilleman...

• S vali s

Ciao

Tittar in en snabbis medans jag laddar över ett gäng foton, typ runt 400 {#lang_emotions_surprised} från dagen

Kolmården var... Ja vad ska man säga BådePaul o jag blev besvikna men Linn har haft en kanondag och det är väl det som räknas
    Bamese värld med Bamse teater och kramkalas med Lille Skutt o Bamse var förstås riktiga höjdare
    Delfin showen imponerade på den lilla damen Vi hade riktig rövtur där, igår kväll skulle vi köpa biljetter via nätet o därmed kunna förhandsboka plats på Delfinshowen för att slippa köa - givetvis var förbokningsplatserna dagens alla föreställningar slut så vi beredde oss på att få köa.
    Gick förbi Delfinariet ett par minuter innan en show skulle börja, då ropade en tjej i högtalarna
    - Det finns fortfaranade platser kvar, gå in genom dörren för förbokningar.
    Så vi slank in och jävlar i min låda Linn o jag fick plats på första parkett
    Paul valde ståplats för att kunna fota

Kolmården som helhet
    Tja, det är ju mycke gå, gå, gå och inte s¨å mycke djur att titta på. Men, ja Paul o jag gav den nog 3 av 5 men frågar man Linn så var det en klar 5poängare

Svar på tråden Kärringmaffian del 13