Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Hej hå.
Ska strax iväg med dotter till mormor där hon ska tillbringa två nätter. Ikväll stundar vuxenliv för mig, ska fira en polares födelsdag.
Hoppas ni alla haft en skönm söndag
Vi har haft syrran med familje här idag, grillade ribs och skinkstek och till det åt vi unbgsbakad färskpotatis med coleslow & sallad
Till efterrätt blev det en smulpaj med jordgubbar & rabarber o vaniljsås
Nu sitter vi o spanar på "Alvin & gänget" på tv, Linn vrider sig av skratt ![]()
Jag har tillbringat i stort sett hela dagen på soffan. Den här huvudvärken verkar inte vilja ge med sig. Funderar på att ringa BM i morgon för att få kolla blodtryck och vätskebalansen.
Gustav sov bara knappt sex timmar i natt och framåt eftermiddagen var han ordentligt trött. Han sov hos mig i soffan i nästan fyra timmar - så mysigt! 
Mats var och handlade i eftermiddags och kom hem med 10 st 200-g Marabou chokladkakor
Han sa att han trodde att jag ville ha det
Ja, med tanke på de mängder choklad jag har satt i mig de senaste månaderna - not! - så varför inte... ![]()

Jag skulle vilja få Gustav mätt. Viktmässigt har han stått stilla i flera månader på 14-14,5 kg men jag har en stark känsla av att han har vuxit på längden. Nästa BVC-besök är först i mars nästa år...