• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

God morgon!

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Svalis: Underbara Kolmårdenbilder på Bilddagboken. Tack för rapporten här ovan. Kolmården låter som en helt vanlig djurpark men det finns även exotiska djur. Du skrev att ni gick mycket. Finns det safarimöjlighet, d v s att man kör in med bil?

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-29 07:31:42 följande:
    Svalis: Underbara Kolmårdenbilder på Bilddagboken. Tack för rapporten här ovan. Kolmården låter som en helt vanlig djurpark men det finns även exotiska djur. Du skrev att ni gick mycket. Finns det safarimöjlighet, d v s att man kör in med bil?
    Ja det finns safari möjlighet, både med egen bil och guidad busstur
    Vi hade tänkt ta den guidade turen men... vi "glömde bort" det
    Det är ju långt mellan djuren oväldigt backigt där på Kolmården så det blir som sagt mycke gående
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-28 09:12:59 följande:
    Hua-jag har sovit dåligt i natt, inte många timmar, har haft svårt att slappna av.. Käkade grovt bröd innan jag gick o lade mig o fick ont som f*n i ländryggen....Så nu käkar jag solrosfrön o hoppas att det "släpper"...Idag ska jag åka o köpa ett hundregntäcke till Hälge.. Han drunknade i sitt shettistäcke..
    Han växer snart i sitt shettistäcke och då står du där o undrar vart ditt lilla föl har tagit vägen
  • Kibell

God morgon!
    Vaknade 9.45. Belle sover än! Vi var på Grönan igår från ca 13.30 till 23.00.
    Belleåkte mer än väl in sitt åkband. Hade jag betalat varje sak så hade det gått på dryga 800:- Åkbandet kostade 290:- Så hon tjänade in nästan tre åkband. Jag köpte inget till mig. Det var så många barn med som ho kunde åka med. Belle var överlycklig att äntligen få åka Bläckfisken. Hon hade väntat sen förra året. Men det bästa enligt henne var nog Kvasten. Oj vad nervös jag var när hon skulle åka första gången. Trode att hon inte skulle gilla den och komma ner alldeles förtvivlad. Ack så fel jag hade, "Mamma, jag vill åka igen!", var det första hon sa
    Idag har vi inga planer. Belle måste vakna först innan vi kan hitta på något

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

Nu har jg fixat krabbelurer och ryggsäcken är packad för en skogspromenad
    Lagom sysselsättning såhär dagen efter Kolmården

kibell: Låter som om ni hade en trevlig dag på Grönan

• stora storken

God morgon....

Svalis: Jagkommer ihåg Kolmården just att man fick gå mycket...då hade vi endå bilen med in på området eftersom vi hade vårt funktionshindrade kontaktbarn med - man fick köra inne mellan olika stationer och gå där ifrån...

Kibell: Det låtersom en hel dag på Grönan och att Bella haft hur kul som helst...

Kazeer: Wille är oxå inne i en period där alla "små"kryp är så spännande...

Här har vi t ex snigelstudie...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Vi är kvar i Söderfors - blir kvar några dagar till - dom har väl lovat halv skapligt väder...idag skiner solen och bad väntar....Wille har redan börjat tjata...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kibell

Ja vi hade en lyckad dag igår.
    Nu som först börjar Belle vakna. Lagom till lunch

♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys

God morgon!

Usch vad seg man är. Känns att man partat. Åkte en sväng in till stan igår kväll och mötte upp Moddan och en annan kompis. Hade med mig Amelie så det blev bara att sitta på uteserveringen och prata lite innan vi begav oss hem igen.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13