• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Nu blir det äppelpaj och vaniljssås med Boppan och Amelie. Eller kanske bara vi vuxna för småtrollen ville ha tidning med leksak istället. Sen sa vi att dom kunde få om som började städa Belles rum. Dom började men kom av sig och leker istället

Svalis, kommer du vara hemma nästa vecka?

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Vi har varit ute och gått en kvällspromenad för att titta på ut/tillbyggnader på grannhusen. Gustav var badad, tandborstad och hade pyjamas (och fleecejacka) på sig. Nu är det meningen att han ska sova. Jag satt inne hos honom en lång stund men nu hör jag att han är uppe och leker igen.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-29 19:44:37 följande:
    Det blev en improviserad köttfärssås, som saknade både tomatsås och vitlök, men med hackade förska tomater, en massa kryddor och en skvätt grädde, så blev den väldigt god, tillsammans med dinkelpasta!! resten av köttfärsen blev tacokryddad och går nog åt under veckan, när jag jobbar!!Trist med folk som bara låtsas lyssna, men allvarligt om man snackat så djupgående om renoveringen, måste man nog vara lite koko om inget fastnat i huvudet!!
    Jag tror bara att hon inte lyssnar eller rättare sagt egentligen inte bryr sig, har fått den känslan rätt ofta...
    Nåja, skit samma egentligen - jag blev bara så irriterad
    Kibell skrev 2009-07-29 21:00:46 följande:
    Nu blir det äppelpaj och vaniljssås med Boppan och Amelie. Eller kanske bara vi vuxna för småtrollen ville ha tidning med leksak istället. Sen sa vi att dom kunde få om som började städa Belles rum. Dom började men kom av sig och leker istället Svalis, kommer du vara hemma nästa vecka?
    Ja, nästa vecka är oplanerad än så länge
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-29 21:09:12 följande:
    Vi har varit ute och gått en kvällspromenad för att titta på ut/tillbyggnader på grannhusen. Gustav var badad, tandborstad och hade pyjamas (och fleecejacka) på sig. Nu är det meningen att han ska sova. Jag satt inne hos honom en lång stund men nu hör jag att han är uppe och leker igen.
    Han kanske är som Linn, hon hävdar att det inte är kväll - det är ju fortfarande ljust ute
  • Kazeer

Svalis: Du har min stora förståelse angående folk som inte lyssnar

• S vali s

Svårt att se arg & farlig ut när man är söt och dessutom full i skratt
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-29 21:22:57 följande:
    Svalis: Du har min stora förståelse angående folk som inte lyssnar
    Som sagt det är tråkigt
    Inte det att jag begär att folk ska vara superintresserade av just mig utan det är hela prylen i stort...
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-29 21:26:03 följande:
    Som sagt det är tråkigt Inte det att jag begär att folk ska vara superintresserade av just mig utan det är hela prylen i stort...
    Fast det är jobbigt att uppleva andras ointresse, när man faktiskt själv bemödar sig om att lyssna och ta in vad andra säger.
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-29 21:25:02 följande:
    Svårt att se arg & farlig ut när man är söt och dessutom full i skratt
    Den tycker jag att du ska ha på skylten, när Linn tar studenten!
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-29 21:31:20 följande:
    Fast det är jobbigt att uppleva andras ointresse, när man faktiskt själv bemödar sig om att lyssna och ta in vad andra säger.

Särskilt när man vet att man alltid lyssnar när vederbörande pratar även om det bara är om vad dom ska ha till middag...

Kazeer skrev 2009-07-29 21:31:53 följande:
    Den tycker jag att du ska ha på skylten, när Linn tar studenten!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13