• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Jag tror inte Linn har ökat så mkkt viktmässigt, hon ligger nog på 12.5-13kg men längdmässigt har hon nog dragit iväg

• S vali s

Morrn morrn

Linn o jag ska till Norrtälje en snabbis på fm, sen får vi se vad vi hittar på på em

• Kibell

Belle vaknade nyss till, tittade på mig och sa
    - Jag ska sova mer! Så vände hon sig om och somnade om

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

God middag!

Gustav och jag har haft en skön morgon med lagom mycket aktiviteter. Vi var och handlade på ICA och Gustav charmade till sig ännu en studsboll.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

Nu har vi varit o mätt & vägt Linn - dagsnoteringen är 92.5cm och 14.2kg

Linn vill åka till Sthlm men eftersom vi ska till Kolmården i morgon och Skansen på torsdag så känns det lite överkurs
    Funderar på att ta en tur till in till Norrtälje istället och titta efter ett fint påslakanset till Linn, nästa vecka ska hon överta Joakims säng och behöver "fullsize" storlek på påslakanet

• Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-27 11:19:53 följande:
    Nu har vi varit o mätt & vägt Linn - dagsnoteringen är 92.5cm och 14.2kg Linn vill åka till Sthlm men eftersom vi ska till Kolmården i morgon och Skansen på torsdag så känns det lite överkurs Funderar på att ta en tur till in till Norrtälje istället och titta efter ett fint påslakanset till Linn, nästa vecka ska hon överta Joakims säng och behöver "fullsize" storlek på påslakanet
    Då är nog Gustav och Linn ganska precis lika stora. Linn är något längre.

Jag satte på Gustav ett par långbyxor som jag var tvungen att vika upp i våras. Nu flaggar de en bit upp på vaden. Mormor säger att hon tycker att han har blivit smalare i sommar och det stämmer ju bra med att han har vuxit på längden men stått stilla i vikt.

Gustav har fortfarande sitt spjälsängstäcke i sin nya säng och det är lite för litet. Men ett i "fullsize" storlek skulle nog bli för stort. Just nu spelar det ingen roll, eftersom han aldrig använder täcket.

Vi har fått ärva en massa påslakan (fullsize) från Gustavs äldre kusin men jag undrar om jag någonsin kommer att använda dem. Jag vill köpa nya lakan. Jag gillar att köpa lakan. Mats och jag har knappt köpt lakan alls till oss själva eftersom hans mamma har skåp efter skåp med lakan som hon ger oss. Jag är TRÖTT på ärvda lakan!
  • Kazeer

I gårdagens tidning fanns det en rolig annons. Det var ett konditori som sökte en bagare:

"Söker en mycket kunnig bagare. Gärna med erfarnehet av bakning."

Hur f-n blir man en mycket kunnig bagare utan erfarenhet av bakning?

• Kibell

Vi lider av tristess. Vi har inget att göra...jag är tom på ideér...

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Nu önskar jag attt jag hde en bil så kunde vi åka någonstan åtminstone.
    Frågar jag Belle så vet hon inte vad hon vill göra...Helst skulle jag velat ha en egen trädgård nu...
    Imorogn drar vi nog på bio iaf...

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13