Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Tjenixwen bRudar
Här har dagen varit intensiv
Inledde med ett besök i Norrtälje, först var jag och klippte mig - kort, inte snagg men inte långt därifrån
Linn ville minsann ochså klippa sig och Kicki tyckte att hon kunde nog ta en-två mm på Linns lugg
Kicki konstatersade dessutom att Linn både fått tjockare hår och lite mer falll sen sist vi var där för ett par veckor sen och vid närmare eftertanke så har hon nog rätt
Efter klippningen köpte vi glass och satt vi ån och åt, jättemysigt iallafall fram tills änderna började bli närgågna och till slut bet en av änderna mig i stortån
Vi gick runt lite på stan och slutligen så handlade vi mat, hemma hann vi precis taq en promenad med hundarna innan det var dags för 60årsfest hos en av grannarna ![]()
Godmorgon.
Sammanfattar med ett urk o ett blä...
Hundar, soppåsar, kycklingskrov, 4.30....
Säger god natt o kryper ned i sängen igen-alla sover o jag somnade runt ett-tiden så känner mig lite sömnig...
God morgon!
Här hade vi väldigt improviserad grannsamvaro igår kväll. Granntjejen som brukar komma över och leka med Gustav skulle stanna och äta middag med oss. Plötsligt var hela familjen här. Jag fick Gustav i säng vid midnatt ... och sedan vaknade han halv sex i morse. Jippi -- eller inte...
Min huvudvärk lurar i bagrunden hela tiden
och frukostsmörgåsen kom i retur
. Jag har försökt lägga Gustav igen men hör att han sitter och leker i sitt rum.
God morgon....
Här är allt bra vi har inte slagit ihjäl varandera ännu....Compact living med tonåringar är inte det lättaste...men det går över förväntan en så länge...
Här skiner solen och poolen har precis öppnat så jag skall iväg med Lina och simma... ![]()
Ha en bra dag... ![]()
God förmiddag!
Gårdagen spenderades med grannarna som hade kommit hem från Grekland kvällen innan. Vi hade deras nycklar så dom hämtade dom vid 23.20-tiden. Grabben undrade om inte vi ville följa med och äta fil och flingor ( vi hade handlat åt dem). Det var helt ok för mamman, så Belle och jag gick dit i våra pyjamaser
Dom andra bytte med om så vi hade ett improviserat pyjamasparty
Så igår när Belle vaknade frågade hon om hon fick gå till Angelo. Fick i henne en frukost sen gick hon över. Jag började städa runt lite och glömde tiden
men gick upp dit en timme senare då barnen tyckte vi kunde äta på Mc Donalds, så då gjorde vi det sedan handlade vi och när vi kom hem var vi ute en stund med ungarna. Jag var ganska så trött på kvällen. Tog två rosé och tittade på "Den otroliga vandringen" med Belle. Idag ska vi se 2:an.
Belle hade lite otur igår innan vi såg filmen. Jag stod i duschen och hon höll mig sällskap bara det att det blev så blött så hon halkade och slog sitt huvud
Så då blev det att vi såg filmen sent för jag ville inte hon skulle somna på en gång. Men idag mår hon bra.
Som vanligt håller jag på med tvättstugan
Sedan blir det väl ut eller nåt.
Oj det blev visst som ett dagboksinlägg det här ![]()
Halloj!
Här ska vi fira Jannes födelsedag, vi ska ut och äta, men vi vill hitta på nåt mer, vi håller på och spånar!!