• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-30 08:46:04 följande:
    Ja det blir nog en annan grej att bli väckt av kissen.
    Ja hob är ju både sötare o roligare än mamma

Skönt är det iallafall att vi numera startar dagen vid halvåtta-åtta, kvällarna blir inte riktigt lika sena då

Funderar på vad vi ska roa oss med idag, lutar mot att det blir en tur in till Sthlm framemot lunch. Lite lek i parkleken i Humlegården låter som ett trebligt sätt att fördriva dagen på
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-07-30 08:48:33 följande:
    Ja hob är ju både sötare o roligare än mamma Skönt är det iallafall att vi numera startar dagen vid halvåtta-åtta, kvällarna blir inte riktigt lika sena då Funderar på vad vi ska roa oss med idag, lutar mot att det blir en tur in till Sthlm framemot lunch. Lite lek i parkleken i Humlegården låter som ett trebligt sätt att fördriva dagen på
    Låter som en bra dag. Själv tänkte jag fixa lite hemma, har sedan tvättstuga på em. Blivit bjuden till Dalarna av Amelies gudmor. Dom vet hur skralt ekonomin är så hon och hennes man vill bjuda oss. Känns jobbigt men samtidigt funderar jag på att svälja stoltheten och nappa på erbjudandet. Inte för min skull men för Amelies. Dom ordnar med boende, övr. uppehälle såsom mat och en tripp till Orsa Björnpark. Jag behöver bara ta oss dit. Och pengar till bensin kan jag nog ha råd till.
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-30 09:13:17 följande:
    Låter som en bra dag. Själv tänkte jag fixa lite hemma, har sedan tvättstuga på em. Blivit bjuden till Dalarna av Amelies gudmor. Dom vet hur skralt ekonomin är så hon och hennes man vill bjuda oss. Känns jobbigt men samtidigt funderar jag på att svälja stoltheten och nappa på erbjudandet. Inte för min skull men för Amelies. Dom ordnar med boende, övr. uppehälle såsom mat och en tripp till Orsa Björnpark. Jag behöver bara ta oss dit. Och pengar till bensin kan jag nog ha råd till.
    Låter som väldigt fina vänner och jag tycker absolut att du ska nappa på erbjudandet, både för din egen o Amelies skull
    Jag förstår att det kan kännas jobbigt men samtidigt är det ju det man har vänner till, att ställa upp för varandra när det krisar., jag är rätt säker på att du hade ghort det omvända ifall du haft möjlighet {#lang_emotions_smile}
  • Kibell

God morgon!
    Idag gick jag upp kl. 09. Belle vaknade nu.
    Vi ska ta oss in till stan och gå på banken. Inget jag vill men behöver.

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-30 09:46:23 följande:
    God morgon!Idag gick jag upp kl. 09. Belle vaknade nu.Vi ska ta oss in till stan och gå på banken. Inget jag vill men behöver.
    Ibland måste man göra saker man inte vill
  • S vali s

Ska försöka sätta lite fart...
    Ett stadsbesök väntar, har ännu ine bestämt om vi ska nöja oss med att gå i Gamla Stan eller om vi även ska passa på att göra ett besök på Stadsmuseet och "Torget" dvs deras nya lekrum för barn.
    Det är ju gratis så är ddet mycke folk eller tradigt gör det ju ingenting

• S vali s

Go kväll
    Vi har haft en jättemysig em inne i Sthlm
    Först blev det promenad genom Gamla Stan, vidare till Kungsan där det var ngn kulstötartävling, sen blev det förswtåss besök på BR innan vi mötte Paul efter jobbet.
    Åt middag på TexasBurgerCo, supergoda buffalowings och hamburgaren med guacamole o groddar var helt underbar
    Efter middagen tog vi en promenad upp till Humlegården och Parkleken där, Linn bisade av sig i dryga timmen och sen var det dags för hemfärd
    "Humlan" ska definitivt besökas igen, funderar på en picknick där ngn gång nästwa vecka - någon som är intresserad

• Kibell
    S vali s skrev 2009-07-30 20:57:51 följande:
    Go kväll Vi har haft en jättemysig em inne i Sthlm Först blev det promenad genom Gamla Stan, vidare till Kungsan där det var ngn kulstötartävling, sen blev det förswtåss besök på BR innan vi mötte Paul efter jobbet.Åt middag på TexasBurgerCo, supergoda buffalowings och hamburgaren med guacamole o groddar var helt underbar Efter middagen tog vi en promenad upp till Humlegården och Parkleken där, Linn bisade av sig i dryga timmen och sen var det dags för hemfärd "Humlan" ska definitivt besökas igen, funderar på en picknick där ngn gång nästwa vecka - någon som är intresserad
    *Räcker upp handen*
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-30 21:08:03 följande:
    *Räcker upp handen*
    Onsda skulle passa utmärkt för mig, funkar det för er
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-30 21:51:26 följande:
    Onsda skulle passa utmärkt för mig, funkar det för er
    Det tror jag
    ♥Älskar min Isabelle♥