• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-03 11:01:54 följande:
    Fy sjutton vad klantig/pucko jag är Sitter och pysslar med ett par brallor till Linn, skulle sy grensömmen och medans jag nålade tänkte jag "konstigt, vad kort grenen känns..."Nåja, nålade klart, sydde, passade på att sy en extra söm för att göra grenen extra hållbar.Så tänkte jag att Linn skulle få prova men... näe, det var inte grensömmen jag nålat o sytt utan jag hade sytt ihop linningen Bara att sprätta med andra ord, extra kul eftersom det var två sömmar
    *fniss*
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-08-03 11:01:54 följande:
    Fy sjutton vad klantig/pucko jag är Sitter och pysslar med ett par brallor till Linn, skulle sy grensömmen och medans jag nålade tänkte jag "konstigt, vad kort grenen känns..."Nåja, nålade klart, sydde, passade på att sy en extra söm för att göra grenen extra hållbar.Så tänkte jag att Linn skulle få prova men... näe, det var inte grensömmen jag nålat o sytt utan jag hade sytt ihop linningen Bara att sprätta med andra ord, extra kul eftersom det var två sömmar
    Oops så det kan gå
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-08-03 11:02:26 följande:
    Det är gamla Tre tunnor.
    Caffreys skrev 2009-08-03 11:03:29 följande:
    Då var det typ Gröna Jägaren varning.
    Jaga har inte varit där på 20 år eller så så jag har ingen aning!!
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-08-03 11:02:26 följande:
    Det är gamla Tre tunnor.
    Är det den som heter Southside nu??
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-03 11:07:12 följande:
    Oops så det kan gå
    Kazeer skrev 2009-08-03 11:04:27 följande:
    *fniss*
    Att ta´t lungt o tänka efter är inte min stora favorit - fort ska det gå
    Nåja, nu är brallorna nästan färdiga iallafall
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-03 11:19:03 följande:
    Att ta´t lungt o tänka efter är inte min stora favorit - fort ska det gå Nåja, nu är brallorna nästan färdiga iallafall
    Sprätta som är så kul!!
    Jag är en sån sömmerska också, snabbt och utan att tänka, mycket sprätta blir det
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-03 11:31:05 följande:
    Sprätta som är så kul!!Jag är en sån sömmerska också, snabbt och utan att tänka, mycket sprätta blir det
    Sprättaren är min bäste vän
  • modestyonly

Känns nästan lite höstlikt, även om solen skiner ute, så drar det lite kallt från balkongen!!

• Kazeer
    modestyonly skrev 2009-08-03 12:03:37 följande:
    Känns nästan lite höstlikt, även om solen skiner ute, så drar det lite kallt från balkongen!!
    Här är det så tjocka moln att det knappt är dagsljus ute. Jag har tänt taklampan.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

Här har vi sol o varmt

Linn och jag har varit ute en stund, Linn sprang ut sprillans näck och jag passade på att fota ett gäng svart-vita bilder på henne, jättefina men knappast något jag kommer att lägga upp på Bilddagboken

Bilderna känns supersomriga, Linnsan klättrar/gungar på soin repstege som hänger i körsbärsträdet

Svar på tråden Kärringmaffian del 13