Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Skulle trycka bort sidan och stänga av datorn, men skickar ett tomt meddelande...jaja, man har väl inte alla hästar hemma kanske..
Vissa saker vill Gustav bara inte lära sig. Han envisas med att kalla mig för pappa och Mats för mamma
Vidare kan han inte skilja på upp och ner - eller snarare, det är bara ner som existerar i hans värld. När vi skulle äta lunch, ville han att jag lyfta upp honom i hans stol så han sa "Lyfta ner mig nu". När vi hade ätit färdigt ville han ner från stolen och sa "Hoppa ner nu" ![]()
Det blev en baddag på Älvsjöbadet med Boppie och Amelie i 5 timmar. Imorgon blir det Schweizerbadet.
Just nu är min donna på strålande humör *not*. Antar att hon är rejält trött efter dagen. Så nu ska jag ta hand om henne så hon kommer i duschen och kan gå sova.
Regnet det bara öser ner... Ta en titt på SVT 24 som sänder från SM i friidrott, som går i Malmö, så får ni en uppfattning om hur mycket det faktiskt regnar.
Men vi vill ha regn, så vi är bara glada. Mats har tagit bort en massa buskar i trädgården och sått nytt gräs, som behöver vatten.
Det tog ett tag innan dagen kickade igång för vår del men sen jädrar anoda vilken fart det blev
Nu i em har Linn o jag plockat körsbär o röda vinbär som ska förvandlas till saft o efter middagen gjorde Linn o jag rent altanen med högtrycken medans Paul roade sig med att rens hängrännorna
Om vädret håller i sig så ska Linn o jag hjälpas åt med att olja in altanen, jag har insett att det aldrig går at få till tid att göra det utan Linn så det är lika bra att hon får vara med, det kommer säkerligen att gå åt mer olja än om jag gjort det själv men det fåré vara värt ![]()