• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Det där kokostäcket som ska vara ovanpå kakan är ruskigt, rysligt gott!

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • modestyonly

Finns ju nån pub precis vid Zinkens t-bana, tror den heter Dubliner nuförtiden! Men jag har ingen aning om hur det är där...

• modestyonly
    modestyonly skrev 2009-08-03 10:44:04 följande:
    Finns ju nån pub precis vid Zinkens t-bana, tror den heter Dubliner nuförtiden! Men jag har ingen aning om hur det är där...
    Eller kanske inte...för när jag kollade på deras hemsida, fanns den inte nämnd! Får kolla upp..
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-03 10:43:50 följande:
    Det där kokostäcket som ska vara ovanpå kakan är ruskigt, rysligt gott!
    Yes
  • S vali s

Nu har ni skrivit Zinken så många gånger att jag var tvungen att sätta på "Rom i regnet..." med Ulf Lundell

"Nere vid Zinkensdamm en julinatt...."

*nynnar vidare*

• Kibell

Dags att packa badväskan. Belle och Amelie bestämde att dom ville bada på Älvsjöbadet!

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Jag sa till Gustav att nu var det dags att sluta spela. När jag närmade mig honom och datorn, sträckte han ut armen och sa "Bort!" Men sedan fick jag stänga av utan protester. Nu äter han banan och sedan ska han få vila en stund.

Jag behöver sätta mig och få iväg lite mer jobbansökningar. Just nu ser det mörkt ut på den fronten

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

Fy sjutton vad klantig/pucko jag är

Sitter och pysslar med ett par brallor till Linn, skulle sy grensömmen och medans jag nålade tänkte jag "konstigt, vad kort grenen känns..."
    Nåja, nålade klart, sydde, passade på att sy en extra söm för att göra grenen extra hållbar.

Så tänkte jag att Linn skulle få prova men... näe, det var inte grensömmen jag nålat o sytt utan jag hade sytt ihop linningen
    Bara att sprätta med andra ord, extra kul eftersom det var två sömmar

• Caffreys
    modestyonly skrev 2009-08-03 10:44:04 följande:
    Det är gamla Tre tunnor.
  • Caffreys
    Caffreys skrev 2009-08-03 11:02:26 följande:
    Det är gamla Tre tunnor.
    Då var det typ Gröna Jägaren varning.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13