Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Det där kokostäcket som ska vara ovanpå kakan är ruskigt, rysligt gott! ![]()
Finns ju nån pub precis vid Zinkens t-bana, tror den heter Dubliner nuförtiden! Men jag har ingen aning om hur det är där...
Nu har ni skrivit Zinken så många gånger att jag var tvungen att sätta på "Rom i regnet..." med Ulf Lundell
"Nere vid Zinkensdamm en julinatt...."
*nynnar vidare*
Dags att packa badväskan. Belle och Amelie bestämde att dom ville bada på Älvsjöbadet!
Jag sa till Gustav att nu var det dags att sluta spela. När jag närmade mig honom och datorn, sträckte han ut armen och sa "Bort!"
Men sedan fick jag stänga av utan protester. Nu äter han banan och sedan ska han få vila en stund.
Jag behöver sätta mig och få iväg lite mer jobbansökningar. Just nu ser det mörkt ut på den fronten ![]()
Fy sjutton vad klantig/pucko jag är
Sitter och pysslar med ett par brallor till Linn, skulle sy grensömmen och medans jag nålade tänkte jag "konstigt, vad kort grenen känns..."
Nåja, nålade klart, sydde, passade på att sy en extra söm för att göra grenen extra hållbar.
Så tänkte jag att Linn skulle få prova men... näe, det var inte grensömmen jag nålat o sytt utan jag hade sytt ihop linningen
Bara att sprätta med andra ord, extra kul eftersom det var två sömmar ![]()