• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-03 12:28:39 följande:
    Här har vi sol o varmt Linn och jag har varit ute en stund, Linn sprang ut sprillans näck och jag passade på att fota ett gäng svart-vita bilder på henne, jättefina men knappast något jag kommer att lägga upp på Bilddagboken Bilderna känns supersomriga, Linnsan klättrar/gungar på soin repstege som hänger i körsbärsträdet
    En av dem du ska förstora upp o spika upp på en skylt när hon tar studenten?!
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-03 12:32:48 följande:
    En av dem du ska förstora upp o spika upp på en skylt när hon tar studenten?!
    Exakt, när den här stackars ungen tar studenten kommer vi att ha många "skämskort" att välja bland
  • S vali s

Linn beställde lunch - kall korv o gurka
    Inte vilken korv som helst utan "den där korven som är som köttbullar" - scan har en "grillbricka" för barn dvs med hotdogs i "kulform" och prinskorvstorlke, tänk att formen på korven har sån betydelse

• Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-03 12:39:22 följande:
    Linn beställde lunch - kall korv o gurka Inte vilken korv som helst utan "den där korven som är som köttbullar" - scan har en "grillbricka" för barn dvs med hotdogs i "kulform" och prinskorvstorlke, tänk att formen på korven har sån betydelse
    Vi fick gurka av en granne.Han har odlat den i sitt växthus. Snacka om god gurka . Gustav åt bara gurka till middag den dagen
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-03 12:43:09 följande:
    Vi fick gurka av en granne.Han har odlat den i sitt växthus. Snacka om god gurka . Gustav åt bara gurka till middag den dagen
    Mums, när jag jobbade i nattpatrullen åkte vi till en farbror som odlade bla tomater o gurka i sitt växthus och eftersom han själv inte åt dessa grönsaker delade han mer än gärna med sig. Trots att det är tio år sedan så minns jag hur oerhört gott det var

Nu väntar jag på att våra 16 körsbärstomater ska mogna
  • Kazeer

Gustav bad om att få en körsbärstomat vid middagen i lördags. När han bet i den stod det klart att han inte tyckte om den. Han höll på att börja kräkas. Duktig pojke!

(Jag tycker INTE om tomat.)

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13