• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-03 09:45:09 följande:
    Du bokar väl inga kryssningar den 24e sept?!
    Nej då ska jag träffa en kompis som kommer på besök
  • MRSVi
    Caffreys skrev 2009-08-03 09:46:25 följande:
    Då är du inbokad i min kalender i allafall.
    Yey.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-03 09:48:00 följande:
    Tack alla för alla fina komplimanger! Jag gillar min nya kamera, o ibland har jag tur med ljusvinklar o liknande, men jag har MYCKET att lära.
    Kanske en gnutta tur men rätt mycke skicklighet skulle jag tro

kazeer: Grädden borde funka, säg till när kaffe & kakan står på bordet så kommer jag

Vi har fortfarande inte kommit iväg eller startat dagen ännu, Linn är fullt upptagen med att leka och varför sttressa på Vi har ju semester
  • Caffreys

Här vaknade en trött Amelie med ett mindre piggt morgonhumör (vilket inte är så vanligt) Sa till henne att återkomma till mig när hon kände sig lite piggare.

Ska fixa frukost här så får vi se vad vi hittar på. Har tusen saker att göra hemma men har beslutat mig för att ignorera detta och ta vara på dagarna.

• MRSVi
    modestyonly skrev 2009-08-03 09:48:52 följande:
    Nej då ska jag träffa en kompis som kommer på besök
    Jag beöver tips på bra krogar som ligger nära Zinken eller Mariatorget. Det ska vara trevligt, med både sittmöjligheter, o mingelmöjligheter, eftersom jag ska träffa en del olika vänner på samma gång... gärna musik, men inte så hög musik att man inte kan prata. O så ska toaletterna vara uthärdliga. Finns det nån sån?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-03 09:51:24 följande:
    Jag beöver tips på bra krogar som ligger nära Zinken eller Mariatorget. Det ska vara trevligt, med både sittmöjligheter, o mingelmöjligheter, eftersom jag ska träffa en del olika vänner på samma gång... gärna musik, men inte så hög musik att man inte kan prata. O så ska toaletterna vara uthärdliga. Finns det nån sån?
    Drottningen kommer till stan
    Jag harnoll koll på krogar men jagantar att Boppan o moddan har rätt bra koll, eller
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-03 09:48:06 följande:
    Härligt.... jag lobbar hårt för en macrolins men Paul tycker att dne kan vänta ett tag, finns viktigare saker att lägga pengarna på som renovering, nya vitvaror... F*n vilken tråkmåns till man man har
    Skittrist, verkligen. Sa du att han lät dig leka med hans nya kamera? O hur var det med den där handväskan nu igen...?
  • Kibell

Nu sp har min donna slagit upp sina blå Återstår att planera in något för dagen. Bad tror jag nog det får bli. Vi har inte badat något under semestern. Förrutom bassängbadet i Schweiz

♥Älskar min Isabelle♥
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-03 09:51:24 följande:
    Just det området har jag dålig koll på, men jag kan höra mig för! Tänkte ni äta först eller bara ta nåt glas?? Svårare att hitta ställen med både bra mat och rolig bar
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-03 09:56:07 följande:
    Skittrist, verkligen. Sa du att han lät dig leka med hans nya kamera? O hur var det med den där handväskan nu igen...?
    *skäms*
Svar på tråden Kärringmaffian del 13